teveel lucht=te...benzine??

gael

Well-Known Member
ik ben effe helemaal in de war, als je scoot teveel lucht krijgt, heb je dan een te grote of te kleine sproeier??het zit zo, als ik m'n hand voor de lucht inlaat hou gaat m'n scoot er als een pijl uit een boog vandoor, met kelk, en ori luchtfilter, is hij niet vooruit te krijgen.ik kan dus ook niet ver genoeg rijden om aan de bougie kleur te zien of mijn sproeier te groot of te klein is.
alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

thx, dan zit ik nog met iets, als ik de originele luchtfilter erop zet krijgt hij toch veel minder lucht, hoe komt het dan dat hij nog steeds zo beroerd rijdt??zou hij dan niet een beetje beter moeten gaan??
 
ja kweet wel dat ik gewoon moet afstellen, maar dat is nogal moeilijk als ik niet voldoende kan rijden om op de bougie kleur af te gaan.nog even iets, als ik zonder luchtfilter ofzo rijdt en 1 vinger voor de luchtinlaat houd dan rijdt hij goed,dus als ik zonder filter zou rijden krijgt hij teveel lucht, dus grotere sproeier, klopt het dan, dat als ik er een power filter ofzo opzet hij te weinig lucht krijgt, en ik dus een kleinere sproeier nodig heb??want een powerfilter zal toch minder lucht aanzuigen, dan als ik enkel m'n vinger ervoor hou??
 
Back
Top