This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Testbank Vragen Afstellingen

[/QUOTE= Er zijn hier ook Tuners die veel ervaringen hebben met 2 Takt. Aruba is namelijk kampioen geworden in VS in karting junior dus ervaringen zijn er zeker veel. En wij zelf na veel tijd krijg je meer te weten of wat betere resultaten geeft. En wat ik wil zeggen is dat er zijn scooter die hier getuned zijn die betere prestaties hebben gehaald dan de scoots uit NL op de testbank. [/QUOTE]



Waarom laat je dan je blok hier klaar maken???Ik wil niet zijken ofzo,maar als er in Aruba zulke goede tuners zijn waarom laat iedereen uit curacao hun scooters hier prepareren??
 
Waarom laat je dan je blok hier klaar maken???Ik wil niet zijken ofzo,maar als er in Aruba zulke goede tuners zijn waarom laat iedereen uit curacao hun scooters hier prepareren??[/QUOTE]



Ik heb mijn blok niet laten prepareren in NL maar wat maakt het dan wie het prepareert het is mijne als ik dat wil doen niet jouw probleem toch???
 
wiwirast said:
Waarom laat je dan je blok hier klaar maken???Ik wil niet zijken ofzo,maar als er in Aruba zulke goede tuners zijn waarom laat iedereen uit curacao hun scooters hier prepareren??


Doe ff niet zo triest man, wat is dit voor Olland Uber Alles gelul. NL is een microscopische stinkende mesthoop op de wereldkaart, dus de kans dat ze in het buitenland ook goed kunnen tunen is 9999%.
 
Amen


Wat Tino al melde, Testbanken werken met traagheidsmomenten. Het is dus geen kilometerteller, die op 100 geklokt word, en onderin dus negatief, en bovenin positief afwijkt.

Ik denk dat "het weer" een grote rol speelt, wat de afstelling en score's betreft..