Test/Dynobank voor scooters

Klokkies

Well-Known Member
Om mijn intresse uiteraard even te delen met de mede mens,

Bij deze,

Dynostar 4704 RV Roosendaal Tel (+31) 165 521 336 E-mail info@dynostar.com
Hogerwerf 15 The Netherlands Fax (+31) 165 521 366 Website www.dynostar.com

E-mail Quotation
To: V.P.H T.a.v. V. P. Huijgens
Roosendaal, 16 April, 2007
Subject: Offerte Dynostar Model 2C
Reg.No: Q07- 060

Geachte heer Huijgens,

Hartelijk dank voor uw interesse in onze vermogenstestbanken.
Naar aanleiding van uw aanvraag via onze website dd. 13 april jl. doe ik u bijgaand onze
offerte toekomen voor de Dynostar Model 2C testbank. Een draagbare
vermogenstestbank voor scooters.
Deze offerte is geldig tot 1 – 6 – 2007. De in deze offerte vermelde prijzen zijn netto, excl.
BTW en af fabriek Roosendaal, tenzij anders vermeld. De levertijd bedraagt ca. 2
maanden na ontvangst van uw schriftelijke opdracht en indien niet uit voorraad leverbaar.
Bij aanschaf van een Dynostar rollenvermogenstestbank krijgt u tevens gratis toegang tot
onze Dynostar webbased training over de testbank en het bijgeleverde software pakket.
Op deze manier kunt u uw overige medewerkers snel en efficiënt bekend maken met de
testbank. Indien u de testbank bij ons komt afhalen in Roosendaal krijgt u tevens een
gratis gebruikersinstructie.
Het is tevens mogelijk om onze testers te leasen. Dit wordt gerealiseerd op basis van een
financiële lease overeenkomst met Fortis lease. Het grote voordeel van financiële lease is
dat u na betaling van de laatste lease termijn, de juridische eigenaar bent van de testbank.
Tevens biedt lease u een overzichtelijk maandelijks kostenplaatje, terwijl u de tester reeds
kunt gebruiken om omzet te genereren.
De procedure bij lease is als volgt. Na uw goedkeuring van onze offerte zullen wij uw
gegevens doorgeven aan Fortis lease. Zij zullen dan een zgn “Credit check” doen op uw
bedrijf. Na goedkeuring van Fortis lease ontvangt u van ons bericht van goedkeuring en
een opdrachtbevestiging. Zodra de testbank bij u wordt afgeleverd betaald u de
maandelijkse lease termijnen direct aan Fortis lease. Op verzoek doen wij u een indicatie
van de lease termijnen toekomen, e.a. gebaseerd op een financiële lease met een looptijd
van 5 jaar.

The finishing touch


Garantie:
Op al onze producten geven wij standaard 1 jaar garantie op onderdelen.
Betalingscondities:
Betaling 25% van het totale orderbedrag netto bij opdracht en 75% van het totale
orderbedrag contant dan wel via telefonische overboeking op de dag van installatie echter
voor vrijgave van de software.

Ik hoop met deze informatie uw interesse te hebben opgewekt, en ik zie uw reactie met
belangstelling tegemoet
Met vriendelijke groet,
TTE International B.V.
Daphne Godschalk
Marketing & Sales


PRIJSLIJST 2007
Scooter testbanken
Dynostar rollenvermogenstestbanken voor scooters
Dynostar Model 2C, draagbare rollenvermogenstestbank met

wervelstroomrem voor scooters
Technische specificaties:
- Max. vermogen:
- Max. snelheid achterwiel:
- Rol diameter:
- Gewicht:
- Afmetingen:
- Voeding testbank:
- Standaard kleur:
Standaard accessoires:
- DAS Data Acquisitie Systeem type M

€ 5.500,-

25 Kw (34 Pk)
140 km/uur
140 mm
50 Kg
50 x 40 x 20 cm. (lxbxh)
230 Volt / 1 fase / 11 A
TTE Blauw, RAL 5005 en zwart
- Weerstation t.b.v. meten: luchtvochtigheid, luchtdruk en temperatuur
- Advanced Dyno Station software pakket
- Wielslip detector in % (werkt enkel i/c met engine rpm module en niet met
versnellingsbakken met variabele transmissie)
Opties voor Dynostar Model 2C
Dynostar Model 2C Docking Station Model 2C € 1.250,-
Bosch breedband lambda sonde kit € 1.285,
Reserve lambda sensor € 138,-
Engine rpm module
(t.b.v. opname motortoerental aan primaire-en secundaire zijde bobine) € 875,-
User defined analogue input channel € 750,
Computer set € 1.550,-
Handling fee bij toelevering eigen PC € 150,-
Prices can be adjusted without prior notice


Gr, Klok
 
Advertisement - register to remove this

dat zijn die lelijke :D heb ze wel eens vaker gezien, politie wou er toen geloof ik ook mee gaan werken.

hebben iig al eens in de scootin' gestaan, maar toen was er niet echt veel enthousiastme op het forum :D
 
nee, heb geen idee ervan, lijkt me best grappig om eens zoon ding te bekijken. Sowieso zou ik zoiets denk ik op een normaal formaat testbank frame bouwen zodat t wat stabieler is ofzo. Die wervelstroom rem enzo erop is opzich best tof :)
 
Deze versie heeft idd een wervelstroomrem en dat maakt hem zo duur.
Ik denk dat de ervaringen van hierboven over een bank zonder wervelstroomrem gaan.

Ik neem aan dat deze bank niet te verkrijgen is zonder eddie current rem, je hebt nooit genoeg massatraagheid met zo'n miniatuur rol.
 
Deze versie heeft idd een wervelstroomrem en dat maakt hem zo duur.
Ik denk dat de ervaringen van hierboven over een bank zonder wervelstroomrem gaan.


Thanx Jasper denk idd het zelfde, het is een heel handig en redelijk betaalbaar ding voor een kleine zelfstandige of iemand die zn scooter helemaal zelf wilt afstellen en testen zonder een volledige fabriek te hoeven bouwen in de schuur! en 23218093 euro uit z'n zakken te trekken.

Maar de intentie hiervan was dat ik ernaar opzoek was en het gewoon ff op forum heb geplaatst voor mensen die er dus ook intresse in hebben, is wel zo makkelijk.

O en btw mocht het zo zijn dat je een scooter van 13 pk op die testbank zet,.. en hij gaat zoals gezegd "gek" doen.. denk ik dat je ff de vertegenwoordiger moet bellen en hem dat ff laten zien dan, want dan zal de opgave van 34pk niet helmaal kloppen, dat zou betekenen dan het bedrijf snel uit de running is.

Maar ja je weet het nooit he, het zou zomaar mogelijk zijn!*D
 
50 kg rol is maar licht, geeft nooit exacte pk's weer. Als je een hoog koppel heb zal de rol heel snel rollen. Waardoor je piekvermogens krijgt die niet overeenkomen met exacte vermogens op banken met vb een 400 kg rol. Het is leuk om standaard scooters te testen en af te stellen maar voor zwaardere zou ik tog een andere model zoeken.
 
ik heb ook info gevraagt over deze bank. ik had em veel goedkoper verwacht.
ik denk dat hij best wel serieuze waardes aangeeft, die dingen worden gecallibreert.


ik geloof dat apox ook zoown bankje heeft mischien weet hij meer over de gemeten waardes.
 
50 kg rol is maar licht, geeft nooit exacte pk's weer. Als je een hoog koppel heb zal de rol heel snel rollen. Waardoor je piekvermogens krijgt die niet overeenkomen met exacte vermogens op banken met vb een 400 kg rol. Het is leuk om standaard scooters te testen en af te stellen maar voor zwaardere zou ik tog een andere model zoeken.

en juist daarom zit er een wervestroom rem op....
 
Het is op Apox zijn testbank dat ik heb gestaan, door de 2 lichte rollen waar je band tussen zit gaat je scoot harder swenken en je zit veel te snel aan hoge snelheden op die lichte rollen, ook gaf hij bijna de hele dag waardes aan van boven de 1000pk :) maar dat zal wel meer aan de instellingen van de software door erella hebben gelegen.
Met een scooter erop waar alleen een andere uitlaat opstond enzo deed ze het wel goed vond ik.
 
Het is op Apox zijn testbank dat ik heb gestaan, door de 2 lichte rollen waar je band tussen zit gaat je scoot harder swenken en je zit veel te snel aan hoge snelheden op die lichte rollen, ook gaf hij bijna de hele dag waardes aan van boven de 1000pk :) maar dat zal wel meer aan de instellingen van de software door erella hebben gelegen.
.


Of stond er een bugatti veyron op?:)
 
Back
Top