This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

terugzakken in snelheid..

rmnd

Well-Known Member
ik heb een aprilia sr viper en heb de volgende vraag ., toen ik men scooter had opgevoerd ging ik 100 op teller ... en nu als ik ga rijden dan gaat ie in t begin ( als ie dus nog niet op temp. is ) 92 ... en als ik dan 1 km heb gereden nog maar 78 ... is dit niet een beetje ver terug in snelheid ... ... nu is mijn vraag wat kan dit zijn, moet ik men zuiger vervangen, hohnen ... koppakking ... ??? alvast bedankt.

kan vanalles zijn, aangezien de viper al een poosje niet meer gemaakt wordt...............

mischien net iets te grote sproeier
rollen versleten
v-snaar versleten etc.

Originally posted by C4rN
rij hem in de sloot en koop een andere

nutteloos antwoord ?? :S

ik had hetzelfde met me aerox die begon ook steeds langzamer te lopen met me dr dan, maar dan werd ie gewoon veels te heet daarom heb ik ook last gehad van warmloper (toen ik teveel reed achter elkaar), mischien ligt het ergens met de temperatuur. greetz michael

ik heb nu hetzelfde probleem met me neos sinds ik een grotere sproeier erin heb gedaan dus ligt denk aan verslete rollen of te zwaare rollen of te grote sproeier