This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

terugvoeren van derbi gpr ui-replica

crazy-ui

Well-Known Member
Goedenavond, ik zou graag mijn gpr minder snel hebben en zou graag willen weten wat ik daar voor nodig heb:
*wat voor soort uitlaat
*hoe groot moet de sproeier zijn
*wat zijn de afstelling van me carbarateur
*ontsteking
*en waar kan ik dat kopen

pleeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaase help me kost me klauwen met geld en ben bang hem kwijt te raken.

alvast bedankt

Als je wat meer info geeft, van wat er nu allemaal onder zit, kunnen we je mischien beter advies geven.

Als je gewoon weer 45 wilt laten lopen, moet je gewoon al je orginele spullen er terug op zetten.

maar wat zijn de orginele spullen dat is dus het probleem ik heb hem zo gekocht en rijdt nu honderd en wil gewoon weer normaal weinig dealers en verkopers in zuid holland reparatie van zo'n ding doet zowat niemand

Ik mag toch hopen dat je wel een beetje weet wat er normaal niet onder zit en nu wel. Te beginnen bij de uitlaat, zoek gewoon even in de documentatie of het de originele uitlaat is. En ik d8 dat je carb 12 of 15mm origineel is...

Maar je moet gewoon eerst weten wat de brommer allemaal voorn spullen aan boord heeft...

Ik heb mijn gpr ook af moeten voeren omdat ie in beslag was genomen enz enz. Maar als je 100 op je eigen teller gaat dan heb je kans dat er enkel een ander uitlaatje onder zit. Ik ging 110 op teller met alleen andere uitlaat en heb nu een restrictor in me uitlaat gelast. Gewoon wat metalen ringen in je bocht lassen zodat de doorgang kleiner is (net als bij je std uitlaat dus, maar die heb je er niet bij gekregen). Werkt goed, heb me sproeier niet hoeven te vervangen. Succes ermee.

std carb achter gpr is 14mm , verder moet je dus idd eerst eens te weten zien te komen wat er allemaal opzet , mischien kun je hier even een foto van het blok en de uitlaat maken en kunnen wij zeggen wat std is en wat niet..

verder kunnen wij niet zeggen wat voor sproeier erin moet als we niet weten wat er op zit, en dan nog weten wij niet of het luchtfilter wel 100% std is , of de gasnaald niet is veranderd (vervangen door een andere) dat soort dingen weten we niet dus kunnen we je niet vertellen..

van welk jaar is je gpr? mijne is van '98 met standaard 17.5mm carb

voor de rest als je orgi uitlaat ontgrenst is, dan stop je er trug een ring in
en dan maar carb gaan afstellen en zooi

dus laat ons wat meer weten over je gpr (bouwjaar, uitlaat, carb, luchtfilter, tandwielen,...)