terugloop uitlaat / rollers

HA F15 firefox

Well-Known Member
Hey folks ik heb een terugloop uitlaat gekregen een stage 6 pro replica nieuw .

mijn vorige setup .
malaguti f15 minarelli Hor. lc

bidalot S02 terrugloop
dellorto phva 17.5 mm
malossi multivar sport type 517071 16 mm rollers
motoforce verselbare koppeling
hebo krukas racing pen 12
top perf. 50 cc cilinder
membraam hebo racing ovaal 4 kleps
etc.

mijn vorige uitlaat bidalot in combinatie met krukas en goed afgestelde dellorto phva17.5 mm had de scootr een hele fijne gasreactie rollers van 8.5 gr waren mij al snel te licht te hoog toerig dus 10 grams rollrs er in gezet ietsjes rustiger onderin van vanaf 54 km tot 98km als een bezetende wat een reactie genieten .

nu heb uk stage 6 pro replica maar kan maar weinig inf. vinden betreft gewicht rollers etc
nu weet ik dat ik niet te veel verwachten moedt van de replica
maar ik denk zo een gegeven paarrdt moedt je niet in de bek kijken);)
zodoende .
maar zijn er die ervaring hebben met afstelling uitlaat stage 6 pro replica restictor/begrenzer is erruit
vs roller gewicht ik zoek een refferentie punt benchmark
met 1 weten schap m.n gewicht van rollers zeker tussen 7 gr tot max 12 gram ergens daar tussen in dacht ik maar ieder suggestie of ervaring is welkom ok thanks alvast 8)
 
Advertisement - register to remove this

Als jij 7 tot 12 gram rolletjes in je scooter met minarelli blok stopt ben je echt geen held in afstellen en kun je er beter maar vanaf blijven... En zeker als je beweert dat dat goed loopt...
 
Tussen de 3 en 6 gram, waarschijnlijk zo'n 4 a 4,5 gram als je geel/rood erin hebt. Een firefox met > 7 gram klopt niet.

Met de originele uitlaat of vergelijkbare zit je net onder de 7 (6,8 of 6,6 dat zit er origineel in en loopt prima). Met een terugloper ga je tegen de 5 gram aan zitten, soms zelfs tegen de 4 (dus net eronder).

8 en 12gram zijn peugeot of piaggio getallen..
 
het vervelende echter is dat een Stage6 pro replica een KUT uitlaat is , en moeilijk af te stellen , ik zou eerder een andere pijp kopen..

verder ben je een aantal verschillende drukveren nodig (iig malossi geel en rood) , een aantal sets rollen van zo'n 3 t/m 5 gram in stappen van 0,5 gram , een setje trekveren , shims , en een goeie v-snaar (meten)
 
Back
Top