terugloop uitlaat 4takt(2v)

jdm16

Member
op zon site stond dat ik eenn terugloop kon halen voor mn zip 4t maar dr staat 2v achter kan iemand mij meer info geven
 
Advertisement - register to remove this

Waarom zou je een terugloop op een 4-takt willen?
Het maakt je scooter in iedergeval niet sneller dus je doet dit dan voor de looks.

Wel trek je meer aandacht van de politie en indien je scooter, voor wat snelheid betreft, boven de WOK-grens rijdt, wil je dit eigenlijk niet.

Verder als men er expliciet bijzet dat deze uitlaat alleen voor de 2-klepper geschikt is, ga ik ervan uit dat hij alleen op de 2-klepper past of de winst aan vermogen van een 3-klepper of 4-klepper tov een 2-klepper teniet doet.

Maar het fijne weet ik er niet van en als de andere leden je niet verder kunnen helpen is er altijd nog de mogelijkheid om de zaak, die deze uitlaten aanbiedt, om uitleg te vragen.
 
op zon site stond dat ik eenn terugloop kon halen voor mn zip 4t maar dr staat 2v achter kan iemand mij meer info geven
Dat is een beetje een appart verhaal de 1 zegt je maakt winst en ander zegt je maakt geen winst. Nu denk ik ook zoals @Sparky zegt. Je maakt geen winst omdat 4 takt een gesloten systeem heeft. Wat met kleppen werkt. Als je snelheid wil ga je met een 4 takt 50 a 80 cc niet ver komen.
 
Ging me ook niet om de snelheid maar meer of ik m dan niet verneuk omdat t eigk niet lekker loopt of iets
zal geen extreme gevolgen hebben naar mijn idee. wel natuurlijk even afstellen enz maar ik heb persoonlijk ook ff met een 4t terugloper gereden en heb niks aan mijn kleppen te merken gehad.
 
Back
Top