Terugblik op het seizoen 2004

Arnoud

Arend!
Nou, vertel maar, hoe kijken jullie terug op dit seizoen. Wat heb je geleerd, wat moet er beter, wat waren de hoogtepunten/dieptepunten en hoe nu verder?:)
 
Advertisement - register to remove this

Voor mij was 2004 een teleurstellend seizoen zoals veel tegenslagen, problemen en een hoop geld en tijd kwijt... toch zat het niet altijd tegen, zo ben ik 2x 3e geworden waar ik nogsteeds blij mee ben omdat ik toch heb laten zien dat ik het gewoon moet kunnen. Verder heb ik veel nieuwe mensen (beter)leren kennen en een hoop lol gemaakt met mn sobw-vriendjes en vriendinnetjes, ook nog een mooie race op Lydia dr scooter gereden en niet te vergeten de pottendijk/valkenswaard weekenden.

Voor volgend seizoen heb ik nog geen directe plannen, uiteraard wil ik wel graag rijden maar moet nog even kijken hoe of wat (sponsors zijn altijd welkom). Wie weet word het nog wat, eerst nog maar eens op Croix rijden en dan gaan praten over de plannen voor volgend jaar. Ook als ik niet rij heb ik er alweer zin in, race's bijwonen vind ik immers even leuk als rijden.
 
Ik vond dat ik een aardige start maakte, en het einde ging ook wel aardig. Wat er tussenin zat ging ook wel. Overigens had ik dit alles niet echt verwacht, maar ja, wie wél?
 
De overstap naar een zip bleek een goede keuze, gemiddeld 2 a 3 seconden van de rondentijden af. -:-
Mijn doel voor dit jaar was een top 10 plek in het kampioenschap, dat is me aardig gelukt. :)

Voor volgend jaar moet ik echt drastisch meer vermogen hebben, want aan het sturen ligt het niet, daar ben ik dit jaar wel achter gekomen.
 
Voor mij een vrij relaxed seizoen, wel veel sleutelen natuurlijk, maar geen echte doelstelling/verwachtingen.

Fred zou meer voor de fun gaan rijden en heeft uiteindelijk nog een leuke eindkwalificatie behaald.

Rodney reed voor het eerste jaar op een zipje van ons en na een behoorlijk dramatisch half seizoen van uitvallen en afvallen heeft ie er toch nog iets moois van kunnne maken met bekers in alle drie de maten en een nette eindklassering met al die 0 resultaten :)
 
ik vindt het allemaal best , ik weet gewoon dat ik wel beter kan maar ik ben gewoon uitgeblust en met de Neo's kom ik niet verder. ik vondt het verder wel leuk dat ik iig nog op Berghem heb gereden , mijn planning was om alle races te rijden maar dat heb ik niet gehaald helaas. ik vondt het verblijf op de circuits waar ik wel was wel aangenaam ,altijd wel gezellig :)
 
Dit jaar ook voor mij heel anders verlopen als verwacht. Na een heel goed seizoen 2003 keek ik erg uit naar dit jaar. 2x ziekenhuisopname en alle ellende daaromheen hebben m'n seizoen aardig verneukt. 3 wedstrijden gereden en toch nog wel veel plezier er aan beleefd. De scooter loopt nu erg goed en ik ga van de winter aan m'n conditie werken en leren sturen met de topscoot. Ben er zeker weten weer bij komend jaar...
 
Mijn eerste jaar is klote begonnen, toen een keer leuke wedstrijd gereden met de sonic die toen aan de kant geschopt en een jog onder het stof vandaan gehaald en daar op gaan knallen voor de laatste drie a 4 wedstrijden. Wat me goed is bevallen en waar ik voor volgend jaar genoeg ideeen heb om hem sneller en beter bestuurbaar te maken. Ik heb iedergeval hoop geleerd en hoop dat ik volgend jaar wat vaker, Amsterdam,lelystad en berghem hebben.
 
Mijn eerste seizoen in de top klasse begon vrij matig.
Ik reed als een krant en de scooter had ook nog niet echt competitief vermogen.
Na enig testwerk had ik halverwege het seizoen een leuk vermogen op de bank met de manston. Deze liep alleen genadeloos in elkaar op de baan.
Toen kon ik gelukkig van Roke een cilinder overnemen.
Maar nadat ik de cilinder had gemonteerd, wou het steeds niet goed lopen.
3 races later bleek dat de choke klemde... :(
Na dat dat euvel verholpen was kon er eindelijk een beetje gereden worden, het vermogen zat er nu goed in.
Toen een paar racejes de top 5 binnen gekropen, dat deed me goed :)
Later begon de scooter toch weer rare kuren te vertonen en 2 races aangeprutst. Omdat de problemen bleven en er wat prive problemen speelden had ik weinig trek meer om te racen.
Heb de laatste 2 races Rik van Opdorp een beetje geholpen, hij is er helaas niet harder van gegaan :p

Heb het iig goed naar mijn zin gehad, want de sfeer was erg goed in het rennerskwartier en heb mogen ervaren hoe verschrikkelijk hard de toppers voorin gaan.

Concrete plannen voor volgend jaar zijn er nog niet, maar de winter is lang :)
 
dani said:
Mijn eerste seizoen in de top klasse begon vrij matig.
Ik reed als een krant en de scooter had ook nog niet echt competitief vermogen.
Na enig testwerk had ik halverwege het seizoen een leuk vermogen op de bank met de manston. Deze liep alleen genadeloos in elkaar op de baan.
Toen kon ik gelukkig van Roke een cilinder overnemen.
Maar nadat ik de cilinder had gemonteerd, wou het steeds niet goed lopen.
3 races later bleek dat de choke klemde... :(
Na dat dat euvel verholpen was kon er eindelijk een beetje gereden worden, het vermogen zat er nu goed in.
Toen een paar racejes de top 5 binnen gekropen, dat deed me goed :)
Later begon de scooter toch weer rare kuren te vertonen en 2 races aangeprutst. Omdat de problemen bleven en er wat prive problemen speelden had ik weinig trek meer om te racen.
Heb de laatste 2 races Rik van Opdorp een beetje geholpen, hij is er helaas niet harder van gegaan :p

Heb het iig goed naar mijn zin gehad, want de sfeer was erg goed in het rennerskwartier en heb mogen ervaren hoe verschrikkelijk hard de toppers voorin gaan.

Concrete plannen voor volgend jaar zijn er nog niet, maar de winter is lang :)

Niet harder @!$#&@#%$&*#$&*!$@#^ dan zal je wel niet genoeg geholpen hebben lapzwans {! Toen ik jou hielp reed je gelijk de top 5 binnen :X
 
Dit seizoen begonnen met de instelling niet te gaan rijden, omdat ik vorig jaar zooo vaak ben uitgevallen. Na een paar wedstrijden te hebben gekeken begon het toch weer te kriebelen en uiteindelijk nog 4 leuke wedstrijden meegereden.

Ben er wel achter gekomen dat het niveau een stuk omhoog is gegaan in de std. klasse en de uitspraak: "stilstand is achteruitgang" heb ik mogen ervaren. :'(

Voor volgend jaar weet ik het nog niet, heb wel zin om wat te gaan doen, maar helaas ben ik niet erg bekend in de 'tuning' wereld en de testbanken, dus t zal nog moeilijk worden om wat snels en betrouwbaars te fabriceren.

gr Wouter
________
VAPORIZER WIKI
 
Last edited:
Ben dit seizoen fris en enthausiast begonnen in de topscooters en heb 3 10e plaatsen kunnen veroveren. Helaas na een aantal races moeten stoppen in verband met persoonlijke problemen, had wat rust nodig zullen we maar zeggen. Toer nu in de vrije tijd wat rond op een motorfiets en ga hier mijn heil verder in zoeken. Zal wel deelnemen aan de 4 uurs te croix met mijn altijd enthausiaste teammaat rik van opdorp :) Hoop volgend jaar weer races te gaan bezoeken en misschien....Nou ja we zien het wel. BART RACING
 
Ik ben niet erg tevreden over mij seizoen. Het wat problemen gehad met de scooter en het wou vaak niet echt goed lopen. Ook heb ik natuurlijk mijn leuke races gehad en de sfeer was ook altijd goed. Dat blijft toch wel erg tof elke keer 8)

Wat ik volgend jaar ga doen weet ik nog niet. Ga ik standaard rijden moet het een stuk harder, ga ik top rijden moet ik sparen :X
 
Was best lache. Heb er van genoten zal ik maar zeggen. Volgend jaar weer lekker verder. Alleen dan wat meer aan het rijden en rijwielgedeelte doen. Vermogen zat er dit jaar wel lekker in hoef me daar dus geen zorgen over te maken :D
Heb alleen geen teammaat meer die mij voor de race een beetje opnaait ;)
 
BART#21 said:
Was best lache. Heb er van genoten zal ik maar zeggen. Volgend jaar weer lekker verder. Alleen dan wat meer aan het rijden en rijwielgedeelte doen. Vermogen zat er dit jaar wel lekker in hoef me daar dus geen zorgen over te maken :D
Heb alleen geen teammaat meer die mij voor de race een beetje opnaait ;)

Ja en dat moet je kunnen hoor bij een van opdorp :X

Dit zal ws de reden zijn dat je me volgend jaar weer meer zal zien +ralf+

Eerst maar weer is als team ( en 300 gram :rolleyes: ) presteren op croix
 
BART#21 said:
Niet harder @!$#&@#%$&*#$&*!$@#^ dan zal je wel niet genoeg geholpen hebben lapzwans {! Toen ik jou hielp reed je gelijk de top 5 binnen :X
misschien ben ik dan toch de betere toeschouwer :p
 
had opzich best goede hoop voor afgelopen seizoen, bleek bij de eerste race al heel wat minder te zijn dan gedacht.. moest de 1e race al in de b starten wegens een gare rukas.

na brakel is mn brommert weer naar fred geweest en de paar races daarna ging het wel grappig, lees een PAAR, daarna was het weer goed bagger.

heb echt nog nooit zo'n bagger seizoen gehad als dit, veel te vaak in de B, tevaak regen, klote materiaal..noem maar op.

MAAAARRR.. gister al blok uit elkaar getrokken, alle krukaslagers waren gaar, half verbrande kunststof malossi lagers enzo...

volgend seizoen zien we wel verder, deze winter ff de zip compleet nieuw opbouwen, beetje banken enzo.. we zien wel :)

daaaaaCh tot ziens :)
 
Back
Top