Ik vond dat ik het redelijk goed had uitgelegd al zeg ik het zelf..En wat is nu precies je vraag?
Jep de fout ligt bij mij, ik had het laatste gedeelte niet gelezen/gezien:Ik vond dat ik het redelijk goed had uitgelegd al zeg ik het zelf..
Goedkoop maar wel gewoon betrouwbaar haha en het liefst geen levertijd van 3/4 weken. Ik had inderdaad gezien zo'n ring die je onder de bougie steekt. Maar dan geen idee welke tellers dit allemaal ondersteunen.Volgens mij is de goedkoopste optie om op het internet zo'n kabel met stekker en ring voor onder de bougie te kopen en dan van ali dat kastje met aflees scherm te kopen
Thanks. Dan is de enige optie die ik heb de gene voor onder de bougie.
Ik zou niet weten waar zoiets geplaatst zou moeten worden, heb daar geen speciale opening voor:
Cilinderkop temperatuur sensor EFI Euro4/Euro5 GY6
Cilinderkop temperatuur sensor EFI Euro4/Euro5 GY6www.retroscooteronderdelen.nl
Bij motorfietsen wordt trouwens de temperatuur van de motor olie gemeten om zo de motor temperatuur weer te geven. Zit er nou veel verschil tussen motor olie temperatuur en cilinderkop temperatuur?
Ik dacht al zoiets inderdaadDaar heb je niks aan.. Dat is voor een injectie model EFI.
Nog wel een tip waar ik dan de sensor van de koso meter zou kunnen hangen?Zou ik niet doen, deze sensor wordt al gebruikt door de ECU en kan dus niet zondermeer dubbel gebruikt worden.
Je koppelt dan de spanningen van ECU en Koso samen en dat gaat nooit goed, kan zelfs resulteren in rooksignalen.