Temperatuursensor schroefdraad dood!!!

Aerox1997

aerox ownert
ey

Ik heb dus een speed cilinder en daar is dus de schroefdraad van kapot in de kop als ik nu dus de ensor erin draai zit ie wel vast maar als ik he mvast wil draaien kan ik dus blijvendraaien totdat ik een ons weeg.

Weet iemand mss een goede manier om tapdraad te maken o ee nander leuk trucje zodat ik hem goed vast kan zetten.

alvast bedankt :D

Advertisement - register to remove this

gat mooi rond maken en wat groter , dan een busje (laten) draaien met hetzelfde draad wat op de temp-sensor zit .. en dat busje erin plakken met loctite , of er zelfs draad in maken en op de bus ook

ja ik weet nie precies hoe etheet maar ze gebruiken het ook bij cilinders als het tapdraad in de cilindr kapot is, dan draaien ze dat erin en als er een bout in komt zet ie uit zodat het zicheigen vastzet.

valt mij op dat iedereen wel weet WAT het is maar niet HOE het nou heet...

mja ,ik ben persoonlijk absoluut geen fan van helicoil , omdat dit een stukje ijzerdraad in de vorm van draad is en het nogal eens een keer uit elkaar getrokken word.. en dan heb je alsnog geen draad meer. ik ben fan van een busje met eigen draad... en ik vind het persoonlijk ook wel handig als je iets maakt zo dat je de sensor er ook gewoon weer uit kan draaien en er ook weer een nieuwe oid in kan zetten.

Back