Temperatuurmeter

Wim Verhoeve

Well-Known Member
Vanaf nieuw wijst de temperatuurmeter laag aan. Inmiddels heb ik de temperatuursensor vervangen maar dat geeft hetzelfde beeld. De meter loopt een klein stukje op tot net boven C. Motor wordt wel warm, er is voldoende koelvloeistof. Bij aansluiting direct op massa ipv op de sensor slaat de temperatuurmeter wel uit.
Is dit een bekend probleem?
Gr. Wim.
 
Advertisement - register to remove this

De temperatuurmeter is van een runner sp. Dealer zij dat meter in orde zou zijn. Zelf woon ik in de buurt van Leiden. Runner is in Rotterdam gekocht dus een beetje onhandig om iedere keer daar na toe te gaan.
 
mja , daarom kun je het beste dus ook je scooter in de buurt kopen , kun je nog een keer terug ;)

maar hoever komt ie dan? een kwart oid?

mischien een foto?

als ie maar niet te warm word boeit het niet , wat je nog even kunt doen is de kop los pakken en kijken of de thermostaat er wel in zit , kan gebeuren dat ie er niet inzit per ongeluk oid..
 
Bij mijn runner was het zo als ik de thermostaatdraadje op de massa zette ipv de sensor, dat hij max temp aangaf,
En als je scooter iets te rijk staat aan benzine of iets meer olie dan normaal verbruikt blijft hij mede daardoor goed gekoeld. Dus wordt ie ook niet zo warm
 
Back
Top