Temp meter ja of nee?

maxo

Well-Known Member
Avond,

Ik vroeg mij af wanneer jullie vinden dat het nou echt loont om een temp sensor op je scoot te monteren...

voor mijn gietijzeren mid race 70 weet ik namelijk niet zeker of het het geld waard is. Hij is dan ook alleen voor straatgebruik en word nooit echt langduren mee gereden...eigenlijk alleen voor naar school en af en toe touren voor de leuk
 
Advertisement - register to remove this

Ik had een koso temp meter op mijn 70dr en was er wel blij mee. Dan weet je zeker dat je pas gaat gassen wanneer hij goed warm is. En zo weet je ook meteen of ie te warm gaat worden etc. Het heeft zeker weten voordelen. En duur hoeft het niet te zijn, die van mij was geloof ik een paar tientjes. De sensor draaide in een watergekoelde cilinder kop en klaar.

Verder ben ik geen fan van opgevoerde straat setups meer, ik heb er heel wat problemen mee gehad dus weet waar je aan begint.
 
Heb je toevallig een linkje van die koso meter?
En was dat op een minarelli?

voor een paar tientje haal ik wel zo’n dingetje idd
 
AliExpress is nog goedkoper.

€ 5,25 29%OFF | Motorcycle Instruments Thermometer Water Temp Temperature Digital Display Gauge Meter For XMAX 300 NMAX honda CB500X Cb650F ER6N

Ook eventueel in het rond:

€ 9,77 31%OFF | ALconstar-Motorcycle Thermometer Instruments Water Temp Temperature Digital Display Gauge Meter Universal Koso 0°C-120°C
 
AliExpress is nog goedkoper.

€ 5,25 29%OFF | Motorcycle Instruments Thermometer Water Temp Temperature Digital Display Gauge Meter For XMAX 300 NMAX honda CB500X Cb650F ER6N

Ook eventueel in het rond:

€ 9,77 31%OFF | ALconstar-Motorcycle Thermometer Instruments Water Temp Temperature Digital Display Gauge Meter Universal Koso 0°C-120°C
Ik zag meer van die koso dingen op Ali. Zijn dat imitaties of is het eigenlijk het echte spul?
 
Back
Top