This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

temp meter aerox

freddy89

Well-Known Member
heey mensen,
ik zit met klein probleempje, ik heb een nieuwe arox gekocht ongv 3 maanden geleden. nooi problemen mee gehad, alleen sinds ik een half uur heb gereden en heb hem toen buiten laten staan in de kou ongv 2 uurtjes 2 dagen geleden. tioen starte ik hem en begon me temp metertje af en toe te knipperen, maar niet constant. dus ik rij door naar huis en ja geen problemen verder. volgende dag naar school, zie ik weer die teller knipperen. maar af entoe, dus niet constant, wat kan die zijn??
alvast bedankt
 
ik denk persoonlijk geen breuk in de kabel, zou er een breuk in zitten mag die nog niet gaan branden.. wel als hij bloot ligt en maakt dan contact..

heb vaker mee gemaakt dat de temp sensor van een rox het begeeft. dan gaat het lampje veels te vroeg aan, normaal is dit pas als de kvs 110/115 graden is.

wat ook nog zou kunnen is dat het kabeltje op je sensor los is gegaan (gebeurt ook vaak), als ik het goed heb is die sensor massa geschakeld. dit zou dus inhouden dat als je kabeltje dan tege een massa aan komt hij ook kan gaan branden..

dus als eerst moet je ff kijke of het kabeltje nog goed vast zit en nergens tegen een massa aan ligt, en anders een nieuw temp sensortje proberen.