telefoonnummer SBO

Status
Not open for further replies.

kleintje.

Well-Known Member
hey mensen

zoals sommige van jullie al weten word het telefoon nummer van de sbo niet meer gebruikt voor vragen of eventuele andere dingen.
ondanks dat het nummer er nog wel steeds op staat, wordt het nummer dus niet meer gebruikt.

jullie kunnen mailen naar de SBO
 
Advertisement - register to remove this

voor de mensen die denken: wie the neuk is Kleintje?
de vriendin van onze bekende Johan ;)

Het klopt idd dat het telefoonnummer niet meer gebruikt wordt voor SBO doeleinden.
Voor vragen even een mailtje sturen naar info@stichtingsbo.nl

:)
 
Dat zou kunnen. Ik raak stilaan bijgewerkt, maar er moeten nog een aantal dingen met terugwerkende kracht opgepakt worden
 
Ik zou ook heel graag nog een reactie krijgen, aangezien ik over 3 dagen op vakantie ga,
en het geld hard nodig heb. (en het lijkt mij ook wel zo netjes vanuit jullie kant)
Hugo Polane sbo nummer 11
 
Ik zou ook heel graag nog een reactie krijgen, aangezien ik over 3 dagen op vakantie ga,
en het geld hard nodig heb. (en het lijkt mij ook wel zo netjes vanuit jullie kant)
Hugo Polane sbo nummer 11

Ik heb alle emails gisteren en eergisteren behandeld.
Graag even opnieuw mailen dan, aangezien ik niets heb gezien in de mailbox..
 
Moet je even opnieuw mailen. Indien je via het formulier @ website hebt gereageerd kan idd zijn dat we het niet ontvangen hadden (kwam nog op oude adres binnen). Dus ff gewoon of via info@ mailen of via de website nu ! ;)
 
Inne ik heb laatst een mail gestuurd mbt overschrijven van klasse. Heb je deze niet gekregen of nog geen tijd gehad? :p
 
Ik heb nu onderhand al 5 mails verstuurd oid, geen 1 is nog beantwoord.

Ik heb er best begrip voor dat jullie het drukken maar ik probeer me al uit te schrijven vanaf 22 april.

Ik vind het nu wel een keer mooi geweest eigelijk...


Alle mails verstuurd naar info@stichtingsbo.nl (heb namelijk ook 1 keer antwoord gehad met welke gegevens er nodig waren maar daarna nooit meer)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top