Tekoop: Malossi MUltivar MINa.Hor.

Status
Not open for further replies.
A

AEROX-GUY

Guest
Multivar voor minarelli te koop voor F75,-
500-600 km oud.

Ook nog een originele aerox achterveer te koop: F20,-
 
Advertisement - register to remove this

Update:

Voor F100,- heb je:

Malossi multivar
Polini v-snaar
Witte en rode malossi drukveer en rode topracing(22%)
koppelingsleutel.


Ps:
Ook nog een begrenzer te koop voor F50,- met schakelaar en 12 standen. Nieuw wastie F65,- ik heb em er nooit onder gehad omdat ik em er niet onder kreeg :|
 
ik ben nog op zoek naar een varioblokkeer sleutel...haal jij de koppeling/vario niet toevallig door elkaar (dat wil nog wel is gebeuren :p) ?
 
Voor die vario losmaken kun je ook gewoon die koppelingssleutel gebruiken. Werkt heel makkelijk, scheelt weer wat heh.
 
Nee

die mag je ook wel kopen maar hij is een klein beetje verbogen maar werkt gewoon goed.
Ik ben na veel calculatorische cumulaties tot een bedrag van F10,-!! gekomen :p

Sjoerd, hoe maak je de vario los met de k'sleutel?
 
Originally posted by QuadraRacer
de vario loskrijgen met een koppelingssleutel is op mina toch echt onmogelijk hoor...

Koel ik kan onmogelijke dingen :p

Simpel:

Pak je sleutel ram hem zo op je airspeed dat je grip hebt mbv die koelfannetjes, vriemel de sleutel 17 (waarshcijnlijk) op die moer, en ga wrikken en als je de kracht rustig opbouwt en beheerst de koppelingssleutel erop houdt is er nix aan de hand en komt die moer er gewoon af, en kun je weer een geeltje beter aan je scoot besteden...
 
Originally posted by Sjoerdyo


Koel ik kan onmogelijke dingen :p

Simpel:

Pak je sleutel ram hem zo op je airspeed dat je grip hebt mbv die koelfannetjes, vriemel de sleutel 17 (waarshcijnlijk) op die moer, en ga wrikken en als je de kracht rustig opbouwt en beheerst de koppelingssleutel erop houdt is er nix aan de hand en komt die moer er gewoon af, en kun je weer een geeltje beter aan je scoot besteden...

Ja hoor ... echt een amateurtje... Ben je nou echt zo stom.. totdat het een keer misgaat en dan breekt er een koelvinnetje af. Zal niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt bij mensen.
 
Originally posted by Masterkale


Ja hoor ... echt een amateurtje... Ben je nou echt zo stom.. totdat het een keer misgaat en dan breekt er een koelvinnetje af. Zal niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt bij mensen.

Wehehe STUPID

Ik doe dit first enkel tijdens noodgevallen als ik de luchtsleutel niet heb, second, ik weet wat zon ding kan hebben, en who cares? Koop ik othc een neiuwe airspeed? Is toch aan vervanging toe. Maaruh het breekt dus niet zo snel tenzij je uhm, lama
 
Originally posted by Sjoerdyo


Wehehe STUPID

Ik doe dit first enkel tijdens noodgevallen als ik de luchtsleutel niet heb, second, ik weet wat zon ding kan hebben, en who cares? Koop ik othc een neiuwe airspeed? Is toch aan vervanging toe. Maaruh het breekt dus niet zo snel tenzij je uhm, lama

dan had je beter een variosleutel kunnen kopen, een airspeed lijkt me duurder

*sorry voor het off-topic*
 
hey

ik moet et echt kwijt. vandaag weer op de rollerbank :( (140 piek)

Malossi multivar
Polini v-snaar
variosleutel
en 3 drukveren

Dit voor maar F80!!!

en de begrenzer voor F40
 
Originally posted by QuadraRacer


dan had je beter een variosleutel kunnen kopen, een airspeed lijkt me duurder

*sorry voor het off-topic*

Ja maar een airspeed slijt, das dus de rede. Mijnes is simpelweg aan vervanging toe :)

En zuigerstop doe ik niet meer aan, das alleen in hele erg noodgevallen, als ik me buzetti sleutel neit heb ofzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top