This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tekoop : Aprilia RS50 Replica 2000

Status
Not open for further replies.

CreaToR

Blaat ...
Vriend van mij heeft in de aanbieding een Appie RS50 nieuw model.

Setup :

Gilardoni (EVO) 70
21mm Dell'Orto Carb
Standaard uitlaat

goed voor 120 km/h op de teller :W
in perfecte staat, geen schade, nooit gevallen endergelijke dus ...

Hij wil er ongeveer 5000 voor hebben. maar over de prijs valt misschien wel te onderhandelen

Meer info mail naar jketting@multiweb.nl
of bel hem zelf op : 0610811993

Greetz Crea

Last edited:
Haarlem, ... Sloterdijk =)

Alhoewel we beide uit Haarlem komen, is het niet daar geschoten.
Dis Sloterdijk, vlak bij Safe Motors A'dam, daar is zo'n industrieterein, waar inprinciepe elke zondag met mooi weer 's middags dragraces zijn met motorfietsen :W (wheelies, burnouts, 1tegen1 enzo)

Originally posted by CreaToR
dan is het een gilardoni ... iig hij loopt best hard =W

gilardoni heeft geen W poort polini heeft wel een w..... ik weet niet hoe die heet, ik denk alu w ofzo...
maar die gilardoni blaast wel redelijk ja...

greetz

5000!!!!piek, is dat niet errug veel, wil hij niet ruilen tegen mijn scoot

PS Check mijn setup, dan weet je meer & heb kappen bij de spuiter liggen dus het word wel VET!

Last edited:
ruilen ?

ruilen, nee ... zijn broer heeft een scooterzaak in haarlem (scooty voor de bekende, ook wel bekent als Bram) dus inprincipe zit er ook gewoon garantie op dat ding ...

bram=koel daar haal ik altijd me shit en soms ook bij matton want bij die flessers van perry wil ik niet eens meer binnekomen

marre is deze rs van het broertje van bram? is wel een lachuh gozer...

Perry

haha Perry zijn echte naaiers ... voor sommige dingen zijn ze handig, moest eergisteren een km teller kabel hebben voor mijn sr, haal ik altijd bij put, die is goedkoop 16,50 maar put is tot 10 sept op vakantie dus dan maar ff naar perry, want bram had hem niet. nog 3 kwartjes goedkoper ook dan put, 15,75
maar voor de rest, breng hem er niet heen voor reparatie, doe het dan zelf (duh, maar ook al kan je niet sleutelen, breng hem niet naar perry )

Sloper, aangezien je wel is bij Bram komt, er stond daar een maandje of 2 terug een paar weken lang een RS in de winkel vooraan, das die RS die te koop staat ...

ohja die, die stond als je binnekwam altijd zo linksvooraan hij was wel hoger geprijsd dan 5000 iets van 5400 ofzo weet niet meer precies

Re: Perry

ja bij perry is het echt een zootje, dat kleine hokkie. Als je een scooter wil k0open kan je 'm niet eens bekijken het staat er helemaal vol. En dat buro wel eens gezien, er ligt daar wel 3 meter papierwerk . En die berg uitlaten in dozen8P.
Maar voor de rest zijn ze wel vlot in het opvoeren enzo.
maar ze hebben wel een kras in m'n sr gemaakt, kwam ik later pas achter

Originally posted by Sloper
ohja die, die stond als je binnekwam altijd zo linksvooraan hij was wel hoger geprijsd dan 5000 iets van 5400 ofzo weet niet meer precies

Ik heb 'm ook zien staan ja. Zag er verders wel gelikt uit .

Status
Not open for further replies.