tegen druk wiel

zip50cc

Member
hoi ik heb een piaggio zip 4t2v maar als ik het wiel doordraai op de middenbokstandaart. dan merk ik dat die aanloopt? weet iemand wat dit misschien is en of dat dit verholpen kan worden met de vertandingsolie verversen, dankuwel alvast
 
Advertisement - register to remove this

Waar loopt het wiel aan? Komt er iets tegen aan? Zit het spatbord binnenin vol vuil en een takje?
Hoor je iets in het wiel? Of in de vertandingskast? Is het wiel vrij van speling? Of bij de koppeling?
Groet,
 
Misschien staat je achterrem gewoon te strak, Wanneer is de laatste keer dat je vertandingolie hebt vervangen?
nope met het monteren laatst helemaal gechecked. heb net ook de vertanding olie vervangen het probleem blijft
Post automatically merged:

Waar loopt het wiel aan? Komt er iets tegen aan? Zit het spatbord binnenin vol vuil en een takje?
Hoor je iets in het wiel? Of in de vertandingskast? Is het wiel vrij van speling? Of bij de koppeling?
Groet,
het wiel loopt niet aan. er komt dus niks tegen aan zover ik zie. zit niks in het spatbord. ik hoor de vertanding luid draaien volgensmij. weet alleen niet of dit hoort. of dat dat normaal geluidsloos is . een klein beetje speling op t wiel als ik hem naar voor en achter beweeg.
 
Denk eerder aan een versleten achterwiellager als ik afga op de symptomen die je doorgeeft.
Vooral doordat je aan geeft dat het luidruchtiger rond die plaats is dan wat je had verwacht of zou moeten zijn.
 
Back
Top