Tecno-uitlaat trekt niet op!

Anton!

Well-Known Member
Hoi, ik ben de tweelingbroer van Anton. Ik heb dezelfde scooter als mijn broer (Aprilila SR Sport 2000), wegens omstandigheden moest ik snel een goedkope uitlaat (ben sinds vandaag 2055 gulden armer namelijk :()

Ik heb er nu een Tecno onder zitten, sinds vandaag. Rijd lekker, beschaafd geluidje, trekt mooi door..maar....tot 45km/h dus totáál niet!!

Mijn originele uitlaat was een beetje opgevoerd waardoor ie erg goed optrok, maar dit is echt stront aan de knikker. Hoe kan je (zo goedkoop mogelijk) een niet-originele uitlaat van Tenco dus zo maken dan ie wel fatsoenlijk optrekt?

Ik heb weinig verstand van scooters en opvoeren dus hopelijk kunnen jullie me verder helpen ;)

Er staat overigens 26.000km op! Misschien dat dat belangrijk is...

Alvast bedankt!!

:eek: Gr's MattFast :eek:
 
Advertisement - register to remove this

Is je krukas nog niet gaar?????
Schijnt nogal snel te gebeuren bij die blokjes, is niet Morini's sterkste kant geloof ik.....

Verder idd je zuigerveren en je v-snaar zal ook wel een beetje meer richting postelastiekje zijn....scheelt al veel!!!

En verder.........afstellen, proberen en ervan leren..!!!!!
 
Originally posted by Peeer!!
Is je krukas nog niet gaar?????
Schijnt nogal snel te gebeuren bij die blokjes, is niet Morini's sterkste kant geloof ik.....

Verder idd je zuigerveren en je v-snaar zal ook wel een beetje meer richting postelastiekje zijn....scheelt al veel!!!

En verder.........afstellen, proberen en ervan leren..!!!!!

Morini AC is niet zo vet
In het begin zaten er bij sommige LC blokken geen olietoevoergaatjes in het carter waardoor alles niet goed gesmeerd werd --> krukas verbrand

maar de huidige morini blokken doen het best goed hoor, maat van me rijd ook al dik 25000 km met originele blok
 
Originally posted by Anton!
Hoi, ik ben de tweelingbroer van Anton. Ik heb dezelfde scooter als mijn broer (Aprilila SR Sport 2000), wegens omstandigheden moest ik snel een goedkope uitlaat (ben sinds vandaag 2055 gulden armer namelijk :()

Ik heb er nu een Tecno onder zitten, sinds vandaag. Rijd lekker, beschaafd geluidje, trekt mooi door..maar....tot 45km/h dus totáál niet!!

Mijn originele uitlaat was een beetje opgevoerd waardoor ie erg goed optrok, maar dit is echt stront aan de knikker. Hoe kan je (zo goedkoop mogelijk) een niet-originele uitlaat van Tenco dus zo maken dan ie wel fatsoenlijk optrekt?

Ik heb weinig verstand van scooters en opvoeren dus hopelijk kunnen jullie me verder helpen ;)

Er staat overigens 26.000km op! Misschien dat dat belangrijk is...

Alvast bedankt!!

:eek: Gr's MattFast :eek:

Wie is Anton?
 
Die heeft hier wel eens een topic gestart, maar omdat ik geen Anton heet, zei ik het maar ff :p Maar je kan het ook normaal vragen zonder alles te herhalen, overigens...

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Ik hoop dat ik er wat mee kan!

:eek: Gr's MattFast :eek:
 
Ik zou er lichtere rollen in doen en een strakkere Drukveer en strakkere trekveertjes. Hopelijk heb je dat doode punt dan niet. Ik heb ook een Tecno uitlaat en loopt perfect. Alleen nog een dood puntje van 0 < 20 maar dat heeft te maken met drukveer en trekveertjes. Denk dat je dat eerst is moet proberen
 
Back
Top