Hoi
Heb me een tijdje geleden een Booster Spirit aangeschaft en sinds kort ben ik deze aan het opvoeren...
Ik heb nu:
Booster Spirit 2003 (km tot 80km/h) (NIET 2004)
70cc MHR alu cilinder
MHR Vario
Malossi 17.5 Carbu
Delta Clutch koppeling
Hebo (denk Gara) uitlaat
Kevlar aandrijvingsriem
Vraag1:
Het probleem stelde zich een paar dagen geleden zeer sterk voor, nl dat ik veel probs heb om te starten...
Als mijn brommer een tijdje buiten gestaan heeft en de temps zijn echt laag, dan moet ik wel een 40-tal seconden proberen voor hij aangaat (met paar halve starts ertussen)
Als ik dan wil vertrekken, mag ik niet te weinig gas en niet te veel geven, of hij valt onmiddelijk uit...
Indien het me lukt te starten, en half te vertrekken, dan trekt de brommer in 3 pauzes op...
Dit gebeurt niet meer als ik eventjes gereden heb, maar is toch ferm lastig...
Heb daarom naar KWmotors gegaan, daar hebben ze gele drukveer gestoken en andere gewichtjes (gele van malossi, weet gewicht niet)
Hoe los ik dit het best op, indien dit echt op te lossen valt?
Heb gehoord door aan de "ralentie in w-vl" te sleutelen, maar weet niet hoe of wat...
Vraag 2 :
Als ik dan aan het cruisen ben, gaat mijn teller tot net onder de letters "km/h", ongeveer het maximum wat de wijzer kan dus...
Heeft iemand enig idee hoeveel dit dan zou zijn? Een ruwe schatting mss?
PS. een digitale snelheidsteller, hoeveel kost dit ongeveer en is dit een aparaat appart, of ingebouwd in de reeds bestaande display?
Dank bij voorbaat....
Heb me een tijdje geleden een Booster Spirit aangeschaft en sinds kort ben ik deze aan het opvoeren...
Ik heb nu:
Booster Spirit 2003 (km tot 80km/h) (NIET 2004)
70cc MHR alu cilinder
MHR Vario
Malossi 17.5 Carbu
Delta Clutch koppeling
Hebo (denk Gara) uitlaat
Kevlar aandrijvingsriem
Vraag1:
Het probleem stelde zich een paar dagen geleden zeer sterk voor, nl dat ik veel probs heb om te starten...
Als mijn brommer een tijdje buiten gestaan heeft en de temps zijn echt laag, dan moet ik wel een 40-tal seconden proberen voor hij aangaat (met paar halve starts ertussen)
Als ik dan wil vertrekken, mag ik niet te weinig gas en niet te veel geven, of hij valt onmiddelijk uit...
Indien het me lukt te starten, en half te vertrekken, dan trekt de brommer in 3 pauzes op...
Dit gebeurt niet meer als ik eventjes gereden heb, maar is toch ferm lastig...
Heb daarom naar KWmotors gegaan, daar hebben ze gele drukveer gestoken en andere gewichtjes (gele van malossi, weet gewicht niet)
Hoe los ik dit het best op, indien dit echt op te lossen valt?
Heb gehoord door aan de "ralentie in w-vl" te sleutelen, maar weet niet hoe of wat...
Vraag 2 :
Als ik dan aan het cruisen ben, gaat mijn teller tot net onder de letters "km/h", ongeveer het maximum wat de wijzer kan dus...
Heeft iemand enig idee hoeveel dit dan zou zijn? Een ruwe schatting mss?
PS. een digitale snelheidsteller, hoeveel kost dit ongeveer en is dit een aparaat appart, of ingebouwd in de reeds bestaande display?
Dank bij voorbaat....