technische vraag Rush

delftenaar

Well-Known Member
Hallo wij hebben een probleem.
iedere keer branden lampjesdoor van de lage verlichting en achterlicht.
Rem licht en groot (high) blijven wel heel. Hij doet dit alleen als hij rijdt
niet als ij stationair loopt.1ste optie was stroomverdeler die heb ik inmiddels
vernieuwd en nieuwe bollen geplaatst maar helaas. Heeft iemand een suggestie waar ik moet zoeken.
vriendelijk bedanktalvast.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou opnieuw posten in Quick Forum ofzo, misschien is dat al de eerste stap naar succes.

Het kan natuurlijk nooit kwaad om je krukas te vervangen, daar zit immers de ontsteking aan die voor de opwekking van elektriciteit zorgt :henko:
 
DvO asjeblieft :X

T moet je spanningsverdeler wel zijn. Zeker weten dat je die hebt vervangen, en niet het knipperrelais oid?

De spanningsverdeler (aka gelijkrichter) vlakt de spanning van je ontsteking af, zodat je lampjes netjes 12V krijgen.
Controleer ook of de spanningsverdeler nog een goeie massa heeft. Als t goed is gaan er 1 of 2 zwarte draden in. Meet deze door met een multimeter of ze nog aan je massa hangen.
 
Cipher said:
DvO asjeblieft :X

T moet je spanningsverdeler wel zijn. Zeker weten dat je die hebt vervangen, en niet het knipperrelais oid?

De spanningsverdeler (aka gelijkrichter) vlakt de spanning van je ontsteking af, zodat je lampjes netjes 12V krijgen.
Controleer ook of de spanningsverdeler nog een goeie massa heeft. Als t goed is gaan er 1 of 2 zwarte draden in. Meet deze door met een multimeter of ze nog aan je massa hangen.

Is dat zn zelfde ding als @ aerox onder je rad hangt?
 
Back
Top