Techniek: Primair vertanding AM6

Razma

Well-Known Member
Advertisement - register to remove this

mooi werk! alles staat mooi uitgeschreven, en dankzij de foto's maakt het er een stuk makkelijker op, ik denk dat dit een grote hulp is voor alle am6 sleutelaars!
 
Goed gedaan 9||6

Alhoewel niet echt nuttig, want de vertanding veranderen is niet echt voor de hand liggend voor veel mensen. Heb tot nu toe alleen six-o gezien die deze set echt gebruikt.
Verder wordt het eigenlijk alleen gebruikt in de racerij. Best raar aangezien het wel winst oplevert.



Als je how-to's nodig hebt voor AM6 blokjes moet je het gewoon zeggen, wil altijd wel helpen :)
 
bedankt voor de info nu kan ik het bij mezelf gaan proberen. +ralf+
ik hoop dat het goed gaat want ik ben niet zo een held met boormachines. :X

de how to is trouwens goed gelukt. :)
 
ElmoRS said:
Goed gedaan 9||6

Alhoewel niet echt nuttig, want de vertanding veranderen is niet echt voor de hand liggend voor veel mensen. Heb tot nu toe alleen six-o gezien die deze set echt gebruikt.
Verder wordt het eigenlijk alleen gebruikt in de racerij. Best raar aangezien het wel winst oplevert.

hiero ook flep +ralf+
oja, respect voor inne @ koopmans :W
 
mooie info en mooie foto's. Top!!!

maar krijg je wel waar voor je geld - voel je verschil (hoe duur is dat setje)

maar als ik het goed heb gelezen heb je geen oliepomp meer die werkt en moet je zelf mengen

maar verder helemaal toppie :)
 
ElmoRS said:
Goed gedaan 9||6

Alhoewel niet echt nuttig, want de vertanding veranderen is niet echt voor de hand liggend voor veel mensen. Heb tot nu toe alleen six-o gezien die deze set echt gebruikt.
Verder wordt het eigenlijk alleen gebruikt in de racerij. Best raar aangezien het wel winst oplevert.



Als je how-to's nodig hebt voor AM6 blokjes moet je het gewoon zeggen, wil altijd wel helpen :)

Inferno heeft deze setje al een tijdje thuis hoor ;)
 
Donus said:
mooie info en mooie foto's. Top!!!

maar krijg je wel waar voor je geld - voel je verschil (hoe duur is dat setje)

maar als ik het goed heb gelezen heb je geen oliepomp meer die werkt en moet je zelf mengen

maar verder helemaal toppie :)

om te weten hoe duur het is moet je maar naar de winkel gaan.

maar je houd dus gewoon je oliepomp want daar krijg je dus gewoon een vervangend tandwiel voor. :p
 
Back
Top