This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Team tunen of Manston ?

sprintzip

HQ Tuning Amstelveen
Ik zit met een vraag ,ik rij nu met een Malossi MHR team 70cc icm Yasuni C16 en 21 mm ,rijd best leuk ,maar ik wil natuurlijk meer.

Kan ik beter mijn Team laten tunen ,of meteen een Hebo manston kopen ,maar verder niet tunen ,er komt in bijde gevallen een C20 onder en 24 mm carb.
 
behoud je MHR Team,

Ga daarna met deze cilinder aan de slag, en doe dit alles in deze volgorde:

cilinder laten tunen - nieuwe zuiger - andere uitlaat - afstelzooi kopen.

Je komt dan een heel eind...Manston is minder goed dan je (tot nu toe) verwacht...
 
Originally posted by QuickSilveR85
Team is op mina zeker geen slechte cilinder. Ik meen dat iemand nog 18pk uit dat beestje had gehaald.

Dat was Xander...en die cilinder was niet eens een nieuwertje...
 
waarom in die volgorde? :?
 
Verder een probleem is nog, als je een Manston neemt kan je daarvan weer eerst de kop van gaan uitdraaien. Je Team tunen is de makkelijkste optie naar mijn idee.
 
Team tunen... Dan ga je voorbij Manston nivo, en scheelt het een hoop geld. Ook vertrouw ik de Team meerdan de Manston.
 
manston is niet zo slexht als jullie denken maja jullie mening mijn manston is trouwens niet uitgedraaid en rijd nog steeds duss je hoeft em niet uit te draaien het verhaal gaat de ronde dat je die moet laten uitdraaiien maar neem van mij aan hoeft dus egt niet
 


Tjah als je eens het gehele manston uitdraai topic zou lezen dan zou je misschien wel iets anders zeggen...

Maarja als je liever "Vinni" geloofd dan doe je maar heb ik geen last van.

Ps: Weet je wat leestekens zijn? Wel gebruik ze.
 
hmm dan ga ik maar eens kijken waar ik hem het beste kan laten tunen ,ik heb 150 euro te besteden en zit te denken aan XSH ,jullie nog opties? ,en hoe lang ben ik mijn cyl dan ongeveer kwijt?
 
Ik laat mn team ook doen door XSH in de toekomst
Xsh lijkt me een goede keuze , voor relatief weinig geld
Ik zou overigens ook voor het tunen van de team gaan.
 
Kijk bij het kiezen van een tuner eens naar prestaties die zijn neergezet. Er komen de laatste tijd een hoop "prutser" tuners bij die een mooi verhaaltje in elkaar draaien, maar zelf al blij zijn als ze een dremel kunnen kopen.
Beschouw dit niet als flame, ik doel niet specifiek op iemand. Maar denk eens een dag langer na over tuningskeuze ipv ergens heen te gaan waarvan je denkt dat ze goed zijn.
Praatjes vullen geen gaatjes.
 

ik nou ook nooit iets gehad hoor met de manston(on uitgedraaid) maargoed,iedereen zeg maar wat he.

ligt eraan hoe je er mee rijd natuurlijk
(hele tijd volgas jah dan komt eht neit goed)