te sterke drukveer?

Status
Not open for further replies.

Gertjansp

Well-Known Member
hallo

ik heb een zip oude model(ac) met

evo 6
dpr
originele achterpoulies, maar als ik iets gas terug doet remt hij af op het vermogen als ik dan weer gas geeft is het vermogen gewoon weer zoals verwacht. Misschien een te sterke drukveer? Er zit nu een blauwe in maar ik weet niet welk merk, dus hier kan ik weinig mee.
heeft iemand ideeen hierover?
tips?
ervaring?

reageer dan alsjeblieft:)
 
Advertisement - register to remove this

denk dat het eerder ergens anders in je afstelling zit..

maar als je niet zeker weet wat voor veer je hebt zou ik eerst zorgen voor een nieuwe veer waarvan je weet wat het is , want nu weet je eigenlijk niks..
 
Gertjansp said:
hallo

ik heb een zip oude model(ac) met

evo 6
dpr
originele achterpoulies, maar als ik iets gas terug doet remt hij af op het vermogen als ik dan weer gas geeft is het vermogen gewoon weer zoals verwacht. Misschien een te sterke drukveer? Er zit nu een blauwe in maar ik weet niet welk merk, dus hier kan ik weinig mee.
heeft iemand ideeen hierover?
tips?
ervaring?

reageer dan alsjeblieft:)

Ligt aan je trekveren, als jij trekveren hebt dan blijft je koppeling grip houden op koppelingshuis totdat je bijna stil staat. ALs je hele strakke trekveren hebt en je laat het gas los dan klapt je koppeling bijna meteen in en remt hij niet meer af op cilinder.

Maar als jij vindt dat hij wel goed wegrijdt en doet en niet te weing toeren heeft bij het wegrijden dan zijn je trekveren gewoon goed. Dat afremmen op de motor is vrij normaal
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top