This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Te koop voor Piaggio...

Status
Not open for further replies.

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
1* Yasuni R, in goede staat... zit een deukje in de Kevlar-demper, wegens het raken van de tank... valt niet echt in het oog verder Expansievat is roestvrij, ook in de bocht, altijd olie gebruikt, en weinig mee in de regen gereden... Hij mag mij verlaten voor €125 exclusief verzendkosten... Erg mooie en goede uitlaat, maar dat is algemeen bekend...

1* Malossi Multivar; 1000 km gebruikt ofzo, dus in goede staat... €30 exclusief, omdat ik de verzendkosten ff niet weet

1* Polini 2G, in perfecte staat, wel een stuk ouder, maar nooit op snelle setup; €35 exclusief...

Voor onnozele vragen waarom ik het weg doe;

1. Het wordt winter, en ik vind het te koud, en gebruik straatscooter bijna niet
2. Bij ons controleren ze zelfs in de winter, en ben niet van plan om boetes te betalen, als ik niet eens veel te hard rij...
3. Ik wil hem vanaf Januari voor een half jaar stage gebruiken, in een ws. veel gecontroleerd gebied...
4. Ik heb andere plannen met die NRG, en dan koop ik wel een nieuwe R tegen die tijd...

Stuur maar een PM voor mijn mobiel nummer, praat misschien makkelijker

Ik ga niet onderhandelen over prijzen, de prijzen zijn scherp en er gaat geen euro vanaf...

Bart.
 
Last edited:
Nee, sorry Erik... Die dingen kosten trouwens helemaal nix, dus gewoon ff nieuwe halen...

Ik zal binnenkort eens gaan neuzen op zolder wat we nog hebben van Piaggio

volgens mij nog een onsteking, vliegwiel [oud], koplampunit NRG [voor de Typhoon-naar-NRG-ombouwers :!] en nog wat zooi...
 
Status
Not open for further replies.