Te koop: vette phantom ac!!!

Status
Not open for further replies.

Siep Wokkel

Banned
Ik verkoop mijn phantom, omdat ik weer een schakel wil...

Hij is net gespoten bij een autospuiterij... geen beunerij dus, de kleur is nu gif groen, zeer opvallend en vet. Motorisch is hij ook goed, 50cc tje en orgie carb, alleen zou je nog een ander uitlaat kunnen halen, als je dat liever hebt, maar de tecnigas is opzich ook wel goed, maar niet echt mooi, hiermee loopt hij 85 op de teller, is ongeveer 75/80 echten op auto... De banden zit ook nog goed profiel op, en er zit verzekering bij tot mei 2003

het bouwjaar is 2000

echt een opvallend en vet ding

hier staan de pics:



http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=169


wie bied? wel serieus pleaze, je kunt me ook toevoegen op msn: hallumgang_siep@hotmail.com

laterz
 
Advertisement - register to remove this

hmz er staat 12000 op de teller, en ik heb vandaag mn tellertje doorgedraaid ofzo, ging helemaal flippen, maar er komen nog wel km's bij, heb er nu een digi teller op gefikst:) en het carterdeksel gepolijst... enne die voorvork is niet krom, als k met lossehanden rijd, gaatie mooi rechtdoor, die kap is wat mee denk ik, of anders een te dikke band?:S maar je merkt et iig niet,

1000euro gaatie weg
 
Misschien interesse.....Heb je de aankooppapieren nog erbij? En de kmteller is dus nu stuk? En heeft die verder nog gebreken/beschadigingen oid? En hijs overgespoten en het tstuk is krom, heeft die aan de voorkant in elkaar gelegen (of wat anders mee gebeurt) ? Hallum dat ligt toch ook nog ergens in friesland :D ? Zoja dan hoor je het nog wel van me....
 
heej, aankoopspapieren heb ik er niet bij... wel verzekering enzo, hijs wle eerlijk, je maggem wel na laten trekken, en de km teller is stuk jah, andere dingen doen het nog wle enzo, zit nu wle digiteller op, mooi weg gewerkt enzo, meot je alleen nog ff een magneetje op de schijf fixen, en hij is prof overgespoten jah, geen krassen!!! niet omdat hij inelkaar gelegen heeft, maar omdat die gast eht kon laten doen voor wienig geld, kappen zitten geen scheuren in enzo, zijn nog perfect, ik heb het ahcterspatbord met de knipperlichten er ook nog bij, verzekeirng krijg je ook erbij, en van dat t-stuk dat merk je niet, is ook maar heel klein b-tje, zou je evntueel wel weer recht kunnen fixen, of anders nieuwe/2ehandsje halen, en de vorkpoten omzetten is niet zo duur.

maar ik doe hem weg omdat ik graag een raceschakel wil fixen...

verders is dat ding perfect, hallum ligt in friesland, 15km van lwd..

voeg em anders ff toe @ msn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top