This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Te Koop/Te Ruil.. Aerox Project..

Status
Not open for further replies.

Neutsche

Harakiri Rox
Heey,

Ik zet hierbij nogmaals mijn aerox project te koop, het liefst zou ik hem willen ruilen tegen een fatsoenlijke straatscooter, Yamaha Aerox, Slider/Aprilia Area 51/SR oid..

De aerox is compleet rollend, alleen een krukas en cilinder zul je er zelf in moeten zette, cilinder kan ik erbij geven , stage6 racing, maar daar zit helaas geen zuiger bij.

Voor de rest is alles compleet, remmen op druk V&A, Koeling, frame, zadel en kappen.

Motorisch zit erbij:

- MHR Overrange 2006.
- TP Vertandingsdeksel.
- TP Carterkap.
- Stage6 PWK 28 Black Edition.
- HPI 2004 met curve.
- Spruitstuk MHR, Wig Kiesler en Stage6 V-Force Membraan.
- Yasuni C21 gepolijst.
- MHR e-13 filter.
- Deltaclutch.
- Afgedraaide Ventilvar MHR.
- Standaard Vertanding.
zal nog wel wat kleine dingen vergeten zijn, maargoed, alle kleine reserve spullen krijg je er ook dus bij.

Verder zit er een vooruitstaande clamb met recht stuur op, en de voorvork is gereviseerd. er zitten 2 sr DD velgen bij, alleen de voorvelg mist lagers, dus die zul je er zelf in moeten zette.

Benzinetank zit al int koffer, achtervelg zit nieuwe band en ventiel op. voor de rest, of foto's(heb er veel) voeg me maar toe op msn of stuur een PM.. Mail: Neutsche@live.nl

Greetz, Clyde
 
Status
Not open for further replies.