te koop speedfight+veel snel spul yasuni, bida, multivar..

Status
Not open for further replies.

alberthagen

searching for speed
wegens beeindiging van mijn scooter hobby en over stap naar het simpele vervoer van een snorrie, zet ik hierbij alles te koop wat ik heb,

het gaat om een speedfight 1 ac ik was 2e eigenaar en heb beide orginele sleutels

onderdelen voor de set up: alle orginele onderdelen zijn aanwezig

uitlaten: standaard, nrx, bidalot s2 ( gepolijste demper ) yasuni r ( in zeer goede staat, ongeveer 2 maand mee gereden )

vario: malossi multivar en standaard vario, en peugot fox vario standaard maar die past denk ik niet ( niet geprobeerd )

koppeling: variabel instelbare race koppeling en standaard koppeling

carb: 12mm, 17,5mm, en 23 mm mikuni

cilinders:2x standaard 50cc, dr70 giet, airsal t6 70cc alu

heel veel afstel spul: grof geschat 6 sproeiers voor de 17,5 ( om hem af te stellen op de standaard cilinder, dr70, en airsal t6 ) 4 of 5 setjes rollen voor beide varios ( zelfde maat rolletjes ) 5 setjes trekveren ( waaronder omega zwart ) 6a7 drukveren van standaard tot malossi rood

andere onderdelen:

#alarm sirene,
#toeren begrenzer,
#radio installatie met: een versterker van 400 watt ( 4 wegs ), 1 vierweg box van 220 watt, plus bekabeling waarmee je je discman of dergelijk probleemloos kan aansluiten
#orginele achteruitkijkspiegels
#koffer + bevestegings materiaal en rekje voor achter op de scooter+sleutels
#orginele gebruikers boekje
#boa slot verwerkt in achterkap ( intergraal slot dus ) + 2 orginele sleutels
#nieuwe michelin achterband, voor band nog lang niet versleten
#blokkeer sleuter voor vario en een blokker sleutel voor de achterkoppeling
#3 busjes olie ( kan je dus maanden vooruit )
enz....

ik heb snel geld nodig en er zit wel wat kap schade op en ook niet alle onderdelen zijn in perfecte conditie, dus de vraag prijs is 750

voor informatie of serieuse intresse: alberthagen@hotmail.com
of 0652421164

ik ga voor mijn rijbewijs dus er gaat niks los weg want ik wil alles in 1 keer kwijt of in iedergeval een groot gedeelte waarmee ik mijn rijlessen weer kan financieren:p dus voordat de scooter verkocht is gaan er geen losse onderdelen weg dus vraag er ook maar niet naar ( als je een snorrie heb kan ik wat van de prijs af doen want ik zoek ook nog een snor )
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top