Te koop: Schadescooter Gilera Runner SP

Status
Not open for further replies.

Gamer

Well-Known Member
Ik heb een Gilera Runner SP, hij is 7 maanden oud, kleur is blauw. Hij is helemaal eerlijk. Ben er een paar keer flink mee op mijn bek gegaan. Alle twee de achterkappen zijn aan de achterkant kapot. Het is dus een echte opknapper. Kheb all-risk verzekering tot 1 mei 2001. Met alarm, 2 sleutels, aankooppapieren, verzekeringspapieren etc. Je krijgt'm met slot. Ik heb niet veel geknoeid met de blok, alleen bidalot uitlaat en rolletjes veranderd voor de rest is ie origineel. Je krijgt ook de standaard uitlaat erbij. Doe maar een bod.
 
Advertisement - register to remove this

ehm 250,-
biggrin.gif
 
weg met je 300 piek, hou je er wel even rekening mee dat ik er meer dan 7 ruggen voor heb moeten betalen.
 
meer dan 7ruggen. verklaar dat is. een bidalot uitlaat is maar 300ongeveer en de rollertjes zijn ook niet duur, hoe kom jij dan boven de 7ruggen/
 
wazig...

waarom laat je 'm niet fixen?? kost je je eigen risico (ik weet niet hoe hoog het is) maar je zult er veel meer voor terug krijgen
 
De scooter zelf kostte al fl 6200,-, de verzekering erbij fl 1250,-..!!

En de verzekering die betaald alle schade.

[This message has been edited by Gamer (edited 27 March 2001).]
 
6200,-?

Dan ben je goed genept
smile.gif


Welke kappen zijn nog wel heel ?

[This message has been edited by JorisG (edited 27 March 2001).]
 
Alsof je je geld wat je aan de verzekering heb betaald terug verdient? wat denk je ervoor te vangen 3500 ofzo?!? schdae scoot max 1500, zeker als je 2 keer op je bek ben gegaan...
 
is dit toevallig een foto van je runner?
crash004.jpg

sorry ik kon het niet laten
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


mzzl

[This message has been edited by The Aerox man (edited 28 March 2001).]
 
De meeste van jullie begrijpen me niet. Ik heb die scooter 7 maanden geleden eerlijk uit de winkel gekocht en nu is hij niet meer in zo'n goeie staat kwa buitenkant.

En Aerox Man, hij lijkt er best op.

1000 gulden is te weinig, ik denk dat ik het maar via de all-risk ga laten doen. Weet iemand hoe het zit met eigen risico enzo..??
En mijn no-claim ofzo hoe zit het daarmee ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top