te koop piaggio, snel

Status
Not open for further replies.

Tim

lekker doen
Nog te koop, Malossi overrange voor een runner, 165€ incl verzend.

en ik heb ook me complete blok nog liggen...dus 2 helften, carterdekseldeksel, malossi+orginele vertanding, MK schijf, stalenremslang achter, rempomp, remklauw en achtervelg, geen band.

240€

PM maar als je intresse heb

Tim
 
Advertisement - register to remove this

tim wat is de eerst volgende x dat jij weer bij een race/meeting bent? ik wil het overrange setje wel kopen ,en kan hem wel halen op eerst volgende meeting/race ,nog ff klein vraagje,wat zit er allemaal bij is dit 2000 set? of de nieuwe,dus met of zonder vario?
 
Hmmmz...Tim ik denk dat ik dat blok maar koop....als je nog ff geduld heb tenminste?
 
Originally posted by #CARMA#
tim wat is de eerst volgende x dat jij weer bij een race/meeting bent? ik wil het overrange setje wel kopen ,en kan hem wel halen op eerst volgende meeting/race ,nog ff klein vraagje,wat zit er allemaal bij is dit 2000 set? of de nieuwe,dus met of zonder vario?

klaaswaal.

vario, 3 sets rollen, snaar, poelie, tork en als je heel graag wilt mag je ook de fixed erbij hebben :)
 
ja tuurlijk ook onsteking...en bij supermarkt ben ik al geweest..ben net ff langs een dealer geweest om te zeggen dat ze een doos vast houden wanneer ze een uitlaatje monteren...
 
Originally posted by Hebo_NRG
ja tuurlijk ook onsteking...en bij supermarkt ben ik al geweest..ben net ff langs een dealer geweest om te zeggen dat ze een doos vast houden wanneer ze een uitlaatje monteren...

Je moet creatief zijn met 2 dozen :D

Doe ik ook altijd met uitlaat versturen 8)
 
Originally posted by Hebo_NRG


klaaswaal.

vario, 3 sets rollen, snaar, poelie, tork en als je heel graag wilt mag je ook de fixed erbij hebben :)


dan is ie voor mij verkocht,kan je wachten tot klaaswaal ? ehm €150 voor de overrange @klaaswaal oke?
 
Originally posted by Runner Rules !!


Je moet creatief zijn met 2 dozen :D

Doe ik ook altijd met uitlaat versturen 8)

klopt, en ook nog 10000 kleine piepschuim dinkies :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top