[te koop] Piaggio, Snel spul

Status
Not open for further replies.

Jelle

Well-Known Member
Te Koop voor Piaggio wegens beëindigen 'snel-rijden':

*Polini Aluminium W-poort 70cc bijgewerkt en licht getuned, 50km gedraaid, met 2 zuigers, als nieuw.
135
cil1.jpg

cil2.jpg

cil3.jpg


*21mm Dell Ortho PHBG carb
35
carb1.jpg

carb2.jpg


*Complete Malossi Overrange (2000, dus met MHR2000 vario, achterpoulie en v-snaar) met 2 v-snaren (nieuwe snaar en een gebruikte snaar) en diverse rollen. ZGAN
130
overrange.jpg


*Malossi Wing Clutch Bell Verstevigd Koppelingshuis met koelvinnen
25
bell.jpg

bell2.jpg


*Hebo Verstelbare koppeling incl hebo rood/groen/blauw en malossi Zwart veertjes
30
koppeling.jpg


*HPI Binnenrotorontsteking, ZGAN, inclusief Blokkeersleutel voor rotor en een 'rotor trekker'
180
hpi.jpg



*HPI Lichtspoel voor Binnenrotor ontsteking
20
spoel.jpg



*Malossi VL13 membraan
35
*Malossi Rechtspruitstuk tot 21mm
35
memspruit.jpg


*Polini Handchoke Kabelsetje nieuw (in verpakking)
15
handchoke.jpg


Alles Afkomstig van mijn Puch NRG Extreme, die met deze onderdelen zeer weinig KM's heeft gedraaid (maximaal 50km, alles is dus als nieuw). Ik doe de spullen weg omdat ik weinig tijd heb voor mijn hobby de laatste tijd ivm studie in Groningen. Mijn scooter staat in Sneek en aangezien ik de meeste tijd in Groningen zit heb ik dus gewoonweg geen tijd meer voor een snelle setup. + dat op jezelf wonen duur is ;)
Alle prijzen zijn in Euro's (duh) en Excl verzendkosten, als je meerdere onderdelen koopt valt er een korting te regelen...

Indien interesse Graag PM-en of e-mailen naar boeie@scooterforum.net
 
Advertisement - register to remove this

overrange

Ik zou graag die overrange van je willen kopen.
Maar ik weet niet hoe het werkt met versturen via post dus als je maar daar een pm voor zou kunen sturen zou ik dat fijn vinden.
 
helaas mensen, de HPI/VL13/hebo koppeling/ Wingclutch/ Overrange/ lichtspoel zijn ws weg aan de gelukkige koper CaRMa (die mij hierover als eerste aansprak)

en het rechtspruitstuk is voor Ikke123...

morgen kijk ik naar de rest. okie?
 
Aangezien er staat dat het WAARSCHIJNLIJK naar carma is wil ik ff weten of het nu zeker is :)
Ander koop ik de overrange van je.....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top