This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TE KOOP Peugeot TKR urban black

Status
Not open for further replies.

LoKa

Sexy Bastard
Hoi,

Ik ben stilletjes aan op zoek naar een koper voor mijn Peugeot TKR urban black.
Hij heeft ong. 7500 km. en is 1.5 jaar oud.
Alles is in orde, en alles werkt. Er is optisch zeer veel aan veranderd, maar alles is netjes...
Motorisch is hij onbegrensd en er ligt een Leovinci ZX onder die nog maar een half jaar oud is, en nog blinkt als nieuw.
Hij is nog verzekerd tot augustus.
Je krijgt er alle papieren bij, xtra spiegels als je dat wil, de originele uitlaat, en meer...
Hij gaat weg omdat ik binnenkort een auto ga kopen.
Doe je bod!
 
Last edited:
Sorry voor offtopic hoor maar op het startpunt liep je te schreeuwen dat je "lieve pappie een nieuwe Peugeot 206cc voor je heeft besteld" en nu loop je hier te zeggen dat je je scooter weg doet omdat je binnenkort een auto wil gaan kopen, jongen, je liegt dat je barst! :'(

Hmja, ik snap als mods me hiervoor een V&A ban voor gaan geven maar ik moest gewoon replien want ik erger me echt dood aan lui als jij...
 
Last edited:

ik wilde het niet zeggen... mja ook ik heb dat gelezen.....

en ik mag offtopic want ik ben mod
 
en maar 1 foto, valt me een beetje tegen,
een nieuwere foto zit er zeker niet in, je hebt toch een sport (lees bmx) stuur erop zitten, en in je voorkap zitten boren?

ook heel erge sorry voor offtopic, maar ik vind gewoon dat een koper recht heeft op de juiste info.
 
Dit is geen offtopic, ik wil gewoon een paar dingen verduidelijken.
Mijn vader heeft idd die auto al besteld, en ik betaal hem af AAN MIJN VADER, daarom wil ik het geld.
Ik ga er trouwens enkel mun rijbewijs mee betalen...

Ik verkoop hem zoals hier op de foto, mét stuurkap, maar wel ingebouwde pinkers. (gewone zijn ook mogelijk...)
Zònder sportstuur, dat hou ik bij.
Groeten,
LoKa
 
Status
Not open for further replies.