wapser Aerox 14 March 2006 #1 te koop aangeboden: zo goed als nieuwe mhr 2000 vario. 1 x mee gereden compleet met malossi ventilvar en rode druk veer( niet afgebeeld) het is voor minarelli horizontaal scooters gaat weg omdat ik een mhr overrange 2005 heb gekocht en daar zit al een vario bij je kunt zien dat de vario nog niet eens op zijn top heeft gereden, het bovenste gedeelte is de v snaar niet eens gekomen. alleen conatct opnemen als je serieus interesse hebt. mail maar naar: wapser1@hotmail.com of voeg me toe prijs 65 euro
te koop aangeboden: zo goed als nieuwe mhr 2000 vario. 1 x mee gereden compleet met malossi ventilvar en rode druk veer( niet afgebeeld) het is voor minarelli horizontaal scooters gaat weg omdat ik een mhr overrange 2005 heb gekocht en daar zit al een vario bij je kunt zien dat de vario nog niet eens op zijn top heeft gereden, het bovenste gedeelte is de v snaar niet eens gekomen. alleen conatct opnemen als je serieus interesse hebt. mail maar naar: wapser1@hotmail.com of voeg me toe prijs 65 euro