This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

te koop; kartfilter

Status
Not open for further replies.
T

tIM

Guest
een kartfilter dus...
over de prijs moet ik nog ff denken, zeg het maar als je intresse heb. Eventueel met slang naar carb.

Ik heb wel een plaatje, maar die staat niet op internet, hoe kan ik em dan posten?

[This message has been edited by tIM (edited 16 February 2001).]

Weet je wel goed wat het is?
En wil je het op je aerox zetten? Hij moet namelijk in je buddy he!

er moet een gat in je buddy om de slang erdoor heen te doen...

hij moet ongeveer een meijer iclusief verzend kosten opbrengen

das wel oke moet ik alleen nog een maandje werken is dat erg? want ik heb waarschijnlijk binnekort ook andere 70 cc eronder of 50 mhr/evo

Ik weet niet of markie aerox het weet, maar je moet wel een hele brute scoot voor zo'n filter hebben.

Zit er in die kartfilter nog een filer? Of is tie gewoon hol?
Hoe zit het met het geluid?
Waarom verkoop je hem?
Ga je zelf een luchtfilter maken?
Net als Ufo enzo?

Wat zijn de voordelen tov een powerfilter van Malossi?

mijn scooter wordt nog bruter getuned ben net begonnen dus langzaam aan maar weer onderdelen kopen

------------------
aerox: malossi mhr rep., 17.5 DO, yasuni R, polini vario, polini v-snaar, malossi deltaclutch

Originally posted by ScooterDraz:
Zit er in die kartfilter nog een filer? Of is tie gewoon hol?
GEWOON HOL, HIJ ZIT TOCH IS JE BUDDY....
Hoe zit het met het geluid?
DAT IS VEEL MINDER ALS EEN POWERFILTER, EN LAAT MISSCHIEN NOG WEL MEER LUCHT DOOR OOK
Waarom verkoop je hem?
IK HEB EEN KLEINE BUDDY ENZ...BOVENDIEN BOEIT HET GELUID ME WEINIG EN NEEM IK DUS EEN POWERFILTER
Ga je zelf een luchtfilter maken?
ERM, IK MAAK GEWOON WEER EEN BUIS VAN ME CARB NAAR ME BUDDY, EN DAAR GAAT DAN DE POWERFILTER OP-->MINDER VUIL EN MINDER GELUID, EN IK HOUD NOG VEEL RUIMTE OVER
Net als Ufo enzo?
EEN BEETJE DUS...

Wat zijn de voordelen tov een powerfilter van Malossi?
GELUID, VUIL, EN HET STAAT NATUURLIJK WEL COOL...

Sorry tIM, maar het gaat over. Ik denk dat ik geen kartfilter hoef, mijn helmbak is al vuildicht, dus waarom nog een filter? Bovendien kan ik aan een nieuwe kartfilter komen voor maar 50 piek.
Verkoop hem maar aan markie Aerox, die zal er vast blij mee zijn.
Nogmaals sorry van de optie.

Is totaal geen probleem, de zip gaat de deur uit, dus wordt gelijk mee verkocht...

Status
Not open for further replies.