Te Koop: Jolly Moto

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Enrico@nrg
Demper is zelf rood gemaakt..

<Offtopic>Ik denk dat Bart dat ook wel begreep, maar als je uitlaat nog maar 100 km oud is, is het een beetje vaag dat je hem in zo'n korte tijd zo erg kan laten wegroesten dat je het expansie al in de zwarte lak moet gaan zetten, en je demper rood gaat maken. Het kan natuurlijk ook dat ie dit mooi vindt, maar lijkt me stug:|
</offtopic>

Heb je er misschien een foto van? Ik heb namelijk wel interesse, maar ik geloof niet helemaal dat de uitlaat nog maar zo jong is....als je hem al helemaal hebt gespoten enzo. Mail de foto maar naar : Robbertpronk@hotmail.com
 
ik zal vertellen hoe het zit, ik heb hem zelf nog niet gebruikt, ik heb hem van een kerel gekocht die zich geen reet voor scooters interesseerde maar het mooi vond om die uitlaat zo te spuiten, hij ziet er overigens wel mooi uit vind ik...die demper tenminste, alleen ik vind het zonde dat je nou die originele lak niet meer ziet, ik heb overigens een betere foto nu, maar ik weet toch dat ik hem aan jullie niet kwijtraak voor veel geld, maar misschien dat ik zelf weer een scootertje ga kopen en dan ga ik hem zelf ff opschuren, ik hoor het allemaal wel, en dus niet gana zeiken over dat ding dat hij lelijk is en dat ik hem zelf heb gespoten, daar hou ik niet zo van dat mensen gana praten zonder dat ze de feiten weten maarja het zal allemaal wel.

mzzl
 
ja dat geeft verder ook niet, maar ik hou er niet van dat mensen je 'product' gaan afkraken voordat ze weten hoe de vork in de steel zit snap je.
 
Originally posted by Snader
ik heb je een Pm gestuurd..

Ik heb zoals ik zei ook interesse en ik was eerder, dus vindt het erg lullig als jullie nu over de PM verder gaan praten....
 
Zie hier de uitlaat :D8P:P

Hoezo JollyMoto verkrachten.

naamloos6.JPG
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top