roeltholen RunnerMan 8 October 2002 #1 Ixil twinner met chroome dempers is in een nieuw staat doe hem weg ivb met de aanschaf van een andere uitlaat voor een piaggio blok. Last edited: 8 October 2002
Ixil twinner met chroome dempers is in een nieuw staat doe hem weg ivb met de aanschaf van een andere uitlaat voor een piaggio blok.
Jossi Nismo 8 October 2002 #2 En waarvoor is ie? Als hij past bied ik er 75 euro voor namens forumlid berta67.
Marco_v_W hoi 8 October 2002 #6 Originally posted by Rikkademous pia of mina? Click to expand... Originally posted by roeltholen Ixil twinner met chroome dempers is in een nieuw staat doe hem weg ivb met de aanschaf van een andere uitlaat voor een piaggio blok. Click to expand...
Originally posted by Rikkademous pia of mina? Click to expand... Originally posted by roeltholen Ixil twinner met chroome dempers is in een nieuw staat doe hem weg ivb met de aanschaf van een andere uitlaat voor een piaggio blok. Click to expand...
roeltholen RunnerMan 8 October 2002 #7 Originally posted by j0sSi Is het degene die onder je Runner lag? zoja..... dan is het over Click to expand... hij heeft idd onder mijn runner gelegen
Originally posted by j0sSi Is het degene die onder je Runner lag? zoja..... dan is het over Click to expand... hij heeft idd onder mijn runner gelegen
D Designer Well-Known Member 17 October 2002 #9 Kan ie ook op een vertikaal blok (peugeot) ? Anders koop ik hem !!!