Te koop: Gloednieuwe Leo ZX

Status
Not open for further replies.

hebo-aeroxje

Proud member
Te koop gloednieuwe Leo ZX... Hij heeft slechts 50 kilometer ongeveer onder de scooter gezeten, ongeveer een weekje ofzow, geen roest nog, niet mee in regen gereden ofzow verder. Als nieuw dus... PM me, voor een mooi bod, of post hier. Ow jah, het is voor mina, VERT...

Greetz
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by j0sSi


Of ik snap het niet, of er staat een fout op internet. Ik heb een Morini blok, en daar past de ZX op zie ik hier te lezen.

Dat hij op Minarelli ook past.... oke....


zx past ook op morini ja maar die is dan IETS ANDERS gemaakt zodat hij past...

dus: als een ZX op een minarelli past hoeft hij niet gelijk op een morini te passen

ik d8 dat je dat wel wist...
 
Originally posted by Aeroxruud



zx past ook op morini ja maar die is dan IETS ANDERS gemaakt zodat hij past...

dus: als een ZX op een minarelli past hoeft hij niet gelijk op een morini te passen

ik d8 dat je dat wel wist...

Nee, dat wist ik dus niet.

Ik vindt het opzich wel maf dat je meteen wordt uitgemaakt voor "sukkel" om het zo maar te zeggen, als je nog niet helemaal alles weet van scooters. Ik ben pas begonen, en leer zo nu en dan wat.

Bedant Aeroxruud, nu heb ik weer wat geleerd:D
 
Originally posted by j0sSi


Nee, dat wist ik dus niet.

Ik vindt het opzich wel maf dat je meteen wordt uitgemaakt voor "sukkel" om het zo maar te zeggen, als je nog niet helemaal alles weet van scooters. Ik ben pas begonen, en leer zo nu en dan wat.

Bedant Aeroxruud, nu heb ik weer wat geleerd:D

ik zei geen sukkel :)

maar toch vind ik het nogal dom :D

maarja uitgekletst hier nu weer ontopic....
 
Originally posted by Aeroxruud


i think he hear's spooks :D

ik zeg niet dat jullie het zeiden, maar het gaat over het "in het algemeen", snappie?!

Maar nu raken we weer offtopic... tis goed...
 
Originally posted by Aeroxruud


ik zei geen sukkel :)

maar toch vind ik het nogal dom :D

maarja uitgekletst hier nu weer ontopic....

Ja, ik was inderdaad al helemaal focking blij, 9 reply's dat wordt een uitlaat verkopen, en dan krijg je dit weer! Bieden mensen, hij ziet er nog perfect uit...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top