This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Te koop gevraagt, uitlaat voor Piaggio

Status
Not open for further replies.

pean

Well-Known Member
Ik heb een NRG MC2 en daar zit nu nog een technibras
onder en die wil ik graag vervangen door een beter uitlaatje.
Ik zat te denken aan een Yasuni R of een 4 sjeez, de evo's zijn natuurlijk ook welkom
Er komt over een tijdje ook nog een 70cc onder...

Heeft er iemand zoiets voor mij....

Greetzz, Pean
 
Last edited:
Heb nog wel een 4Race onder mijn NRG zitten maar daar zit een deukje in de bocht. ik had eerst een Yasuni R en nu dus die 4race met deukje in de bocht maar merk geen verschil behalve een iets feller geluid!!

voor fl 100,- is ie va njou.
 
nee want hij heeft een 2delig mondstukkie bij de cilinder (dus met veertje) en het polini Logo (metale plaatje) + de lasnaden (zijn meer dan power one).
 
en hij heeft hem van mij, en ik heb hem nieuw gekocht, en het is welzeker een for race, want anders ben ik genaait bij mijn dealer voor fl 390 gulden:!
 
Re: IXIL

Originally posted by tom_jaspers
ha ik heb een IXIL terugloop onder mijn Runner. FL.100,-

Vind je die in dit rijtje passen:

"Ik zat te denken aan een Yasuni R of een 4 sjeez, de evo's"

NEE

En voor 100 een for race of lixil uhm.... :|
 
Heb misschien wel een Yasuni C16 voor je...

Ding ziet er zeer goed uit.

PM maar een bod, uitlaten zijn nieuw 500,-
 
die gast is een maat van mij. ik ben die gast op die wallero. Pean staat ook op die foto alleen hij stond er klein op, hij is die gast met die NRG. dus had ik maar een avarar gemaakt waar hugo en ik op stonden...

Ik weet wel zeker dat hij die 4 sjeez wil, 100 piek incl. of excl. verzendkosten?????. ik zal hem daar over wel bellen...
he maar POLINIFREAK don't fuck with us......

En mensen ik weet dat ik op de zwarte lijst sta maar dat is oneerlijk. Ik had een PM gestuurd naar VDM waarom ik er op stond. In die reply stond dat ik een uitlaat aan kneiter had verkocht en toen toch aan iemand anders had verkocht. dus ik sta ten onrechten op de zwarte lijst....

Ik wil naams verzuivering!!!!!!!!
 

STOMME AARS IK HAAL JE REPLY TOCH NIET VOOR NIETS WEG????
 
Status
Not open for further replies.