Te koop : Aprilia SR AC (www)

Status
Not open for further replies.

hebo70

Pluisman
te koop een aprilia SR AC (www) kleur is rood met zilver zelfs de originele stickers zitten er nog op....is altijd heeeel erg opgevoerd geweest en er zitten ook nog redelijk wat onderdelen onder namelijk.....

pri. vertanding (merk geen idee)
volledige achterpoelie (polini evo)
koppeling (polini evo)
krukas geloof dat het een yamashi is
17.5mm carb

nadat de cilinder in de puin was gedraaid en vario rot was en de uitlaat naar de hel was is ie dus zover weer origineel gemaakt.....zit dus gewoon originele cilinder/vario/uitlaat onder.....carb. is origineel maar 17.5mm krijg je er gewoon bij

vraag prijs is +- 2250 en er zit wat werk aan hoor....bijv: achterband is ver kaal en er zitten ergens wat kabels los dus contact werkt wel stuurslot bijv maar je kan em altijd starten maar dat is een kwestie van een kabeltje dat los zit ofzo.....hij is wel eerlijk papieren en alles zit er dus gewoon bij......en choke kabel zit wel aangesloten maar zit ergens vast ofzo....rijd voor de rest prima maar er zit dus wat werk aan...
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by SR-Fanatic
Voor 1500 ofzo hooguit.

hoezo? kappen zijn 100% is net een jaartje oud die scooter....zitten nog redelijk wat snelle onderdelen onder en loopt op het moment gewoon prima...zit net nieuwe cilinder op (origineel) en lagers zijn vervangen......zit wat werk aan ja.....

maar 1500 is te weinig
 
Originally posted by stieber
je scooter is 1500 waard

nee hoor....meeeeerrrr.....de lokale dealer wil er hier 1750 voor geven....maar die wil er natuurlijk wist op hebben....snap ik bij inlevering zonder verdere aankopen krijg je er bij een dealer nooit veel voor.....ik wil er op z'n minst 2000 voor hebben...geloof me hij ziet er nog als nieuw uit
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top