This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Te koop: aprilia rally ac, en nog wat.

Status
Not open for further replies.

jjoudijk

Well-Known Member
Hey,

Te koop: Aprilia rally ac
kleur: matzwart
km: 8960 a max 55 km/u
bouwjaar: 2000

Ik ben je 1ste eigenaar, en heb het aankoopsbewijs en papieren erbij. Zeer weinig mee gereden in die 6 jaar die ik hem nu heb. Alleen gebruikt voor naar mij werk. Wordt nu al een hele tijd niet gebruikt (en das zonde natuurlijk). Geheel nagekeken en technisch prima in orde. Nooit opgevoerd, want voor hard rijden heb ik ander speelgoed. Optisch, paar kleine krasjes, i.v.m vallen bij 0 km/u. stupid.
Schouwingspapieren zitten erbij. Dus kenteken aanvragen, plaatje laten maken en rijden. (Die kosten trekken we er nog vanaf)


link naar advertentie marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/index.php....html?adcode=d6befbe787fb111d31ab5b829967c460

Vraagprijs: 700 europingels

A.U.B. Alleen reageren bij serieuze interesse, ben die pannekoeken nu wel zat die een afspraak maken en niet op komen dagen (Voornamelijk ali baba en kornuiten). Uiteraard zijn er nog meer foto's te maken.

Dus vrinden als je nog iemand weet die een leuke scooter zoekt voor woon werk verkeer, denk aan mij. Dus denk aan paps of mams, de buurtjes, familie etc. etc. Als je mij aan een koper helpt mag je er ook nog wat aan verdienen.

4 Scooters is teveel van het goede, SR met peppi spul en 2 area's die hier nog in onderdelen liggen. Waar ik eigenlijk ook geen tijd meer voor heb i.v.m. met andere hobbies. Dus als je daar interesse in heb, alles is in principe te koop (ex. SR)

Hoor het wel, laterz Jan Jos
jjoudijk (apelul) hotmail.com
 
Status
Not open for further replies.