D DaPPieMAN De dappie racer 4 October 2002 #1 Ik heb nog een 24mm DO type phbl en een 26mm phbh liggen voor de liefhebber. Ze zijn nieuw!! Prijs zo rond de 95. of een goed bod. Last edited: 5 October 2002
Ik heb nog een 24mm DO type phbl en een 26mm phbh liggen voor de liefhebber. Ze zijn nieuw!! Prijs zo rond de 95. of een goed bod.
D DaPPieMAN De dappie racer 4 October 2002 #3 minstens 85 euro. Heb eens gekeken wat een nieuwe kost.. Is nie helemaal eerlijk als een nieuwe 96 kost. Dus eerste post klopt ook niet. Last edited: 5 October 2002
minstens 85 euro. Heb eens gekeken wat een nieuwe kost.. Is nie helemaal eerlijk als een nieuwe 96 kost. Dus eerste post klopt ook niet.
D DaPPieMAN De dappie racer 5 October 2002 #4 Originally posted by DaPPieMAN Ik heb nog een 24mm DO type phbl en een 26mm phbh liggen voor de liefhebber. Ze zijn nieuw!! Prijs zo rond de 95 . of een goed bod. Click to expand...
Originally posted by DaPPieMAN Ik heb nog een 24mm DO type phbl en een 26mm phbh liggen voor de liefhebber. Ze zijn nieuw!! Prijs zo rond de 95 . of een goed bod. Click to expand...