TC unit?

ScooterDraz

Well-Known Member
He boyz,

Nou jullie weten wel wat ik ongeveer onder mijn scooter heb hangen en dat ik aan het in rijden ben.
Maar als ik plotseling het gas opendraai en de toerenteller prikt boven de 11000 aan, wil tie onderweg nog wel eens overslaan. Dus een een beetje pruttelen onder het toerenmaken. De zuiger gaat gewoon een (paar)keer op en neer zonder te knallen.

Ligt dit aan mijn originele ontsteking of aan de afstelling?
Zeggen jullie, koop gerust een TC unit of zeggen jullie stel hem eerst maar eens nauwkeurig af?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
 
Advertisement - register to remove this

Een ontsteking kun je wel afstellen, nl met een of andere vervroeging (spietje) of zoiets. Vraag maar aan iemand met veel verstand daarvan. Koop maar ff een TC unit, wat kost dat geintje wel niet??? Wie is Basje?? Greetz.
 
Ik ga het zeker aan Basje vragen. En hem laat ik mijn scooter eventjes perfect afstellen. want dat is nog altijd het belangrijkste!

Basje is Bas den Breejen. Hij racet ook. Dit jaar was reed hij aan het eind van het seizoen met een blauw gele zip telkens in de top 10 van de A klasse.
Het is een hele aardige gast. Hij kent Yrjo ook heel goed. Hij tuned zijn zipjes zelf. Ik hoop dat het goed gaat vandaag. 4 uurs race in Assen toch>?
 
ja er zijn wetstrijden maar ik weet effe niet waar maar volgens mij wel in assen hoorde ik van me dealer oja ik heb een vraagje wat vragen ze nou als ze je hele scoot afstellen ja de prijs he .
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
~Zet eerst eens wat meer leestekens in je verhaaltjes blaberdeblab!

Het licht er natuurlijk helemaal aan wat er allemaal afgesteld moet worden. Heb je een snelle 50, ben je veel geld kwijt. Heb je een orginele 50 met een uitlaat met een hele brede powerband bv ben je weinig geld kwijt. Dan hoeft het bijv. alleen een nieuw setje rolletjes te zijn en ben je voor minder dan 50 piek klaar. Moeten ze lang kloten kan het wel 300 piek kosten.
 
Back
Top