Taxi's = ergernis!

TB

Well-Known Member
Ik vraag me af wie er zich hier op het forum nou ook zo ergert aan taxi's. Ik best wel behoorlijk, elke dag kom ik er wel een paar tegen. Eergisteren nog stond er eentje te tuuteren achter me. Mijn reactie is dan gewoon dat ik met 20 km het kruispunt over ga. En de weg daarna hooguit met 25-30. Kostte 'm toch lekker wat tijd. Ook op die rotondes altijd met die lui. Ze knallen maar door. Ben wel benieuwd naar jullie ervaring met deze gasten!
 
Advertisement - register to remove this

Me neefje is er een keer door een geschept
frown.gif

Gevolg: Scooter Total loss
frown.gif


Ik word er dagelijks bijna door aangereden.
Ze rijden nergens zo errug als hier
mad.gif


Taxi's sucks!

Tenzij je uit bent geweest en niet meer kan lopen
wink.gif
 
Taxi's zijn naaiberen...
Ik was een keertje gezellig met mijn vriendin naar Scheveningen geweest... Je weet ut wel, lekker eten, nog wat drinken...
En daar sta je dan in Utrecht CS, gaat er geen trein meer naar Arnhem...
Nou een 'aardige' taximeneer wilde me wel voor 275 piek naar Arnhem rijden...het was dat ik geen keus had...
frown.gif
 
Taxi's:
# snijden je af
# zijn ongeduldig
# Zorgen voor gevaarlijke verkeersituaties
# zijn duur
# zijn bijna nooit nuttig

* zorgen dat je toch nog thuis kunt komen.
* Hoeven geen BTW over de benzine te betalen

dit zijn mijn ervaringen met taxichauffeurs.
1 keer met taxi meegeweest --> nooit meer!
 
Taxi busjes zuigen pas.

Zat ik een keer in en toen zat een kerel in da bussie te kotsen GATVERDAMME
goore zuurlucht. Iedereen heel de rit met ze kop uit het raam gehangen.

Greetz,
kakelbont.gif
 
Taxi's zijn VET irritant , net zoals die k*t bussen die je de berm induwen
frown.gif
Daar heb ik ook zo'n scheit hekel aan !! En bejaarden die kunnen ook niet rijden en toch ook wel van die onzekere vrouwen in het verkeer !!
smile.gif
 
Taxi's zijn cool
rijden parranoide.
tsja TB jij rijd nog standaard eh?
Ik zou ook helemaal gek/ongelduldig worden als ik achter jou aan moest rijden.
 
doe ik ook altijd langzaamer rijden, en dan beginnen ze als een gek te toeteren , maarja ik mag maar 30, in de bebouwde kom!! (HEHE)
 
Hehe, ja nog wel standaard. Maar goed, in de bebouwde kom mag ik maar 30 en als ik dan 50 ga rijden is het weer niet goed. Maar het meeste kom ik die lui tegen met van die voorrangsregeltjes. Bijvoorbeeld die rotondes. Ah een scootertje, hup knal die benz er maar ff voor. Dat soort asociaal gedrag bedoel ik meer.

En ja dat langzamer gaan rijden, als ik 50 ga en ze zitten dan nog maar een half metertje van me af dan is de verleiding natuurlijk groot om een endje langzamer te gaan rijden...
 
Back
Top