roelow Well-Known Member 25 March 2006 #1 2 tapeinden zijn dolgedraait bij mij ik heb er al geprobeert met de dremel 2 kanten recht te maken maar dan slijp ik in de cilinder weet iemand nog wat? ik heb de search gebruikt maar daar vond ik niet echt wat, alleen maar dat ze afgebroken zijn
2 tapeinden zijn dolgedraait bij mij ik heb er al geprobeert met de dremel 2 kanten recht te maken maar dan slijp ik in de cilinder weet iemand nog wat? ik heb de search gebruikt maar daar vond ik niet echt wat, alleen maar dat ze afgebroken zijn
melf #50 Well-Known Member 25 March 2006 #2 er zijn aparte doppen te krijgen voor stukgedraaide bouten en moeren , mja , die heb je waarschijnlijk niet en zijn vrij duur. kun je niet gewoon de moer er af slijpen? dan kun je als de cilinder eraf is er nieuwe tapeinden in zetten Upvote 0 Downvote
er zijn aparte doppen te krijgen voor stukgedraaide bouten en moeren , mja , die heb je waarschijnlijk niet en zijn vrij duur. kun je niet gewoon de moer er af slijpen? dan kun je als de cilinder eraf is er nieuwe tapeinden in zetten