Tapeind past niet

Renzo55

New Member
Hallo Allemaal,

Ik was van plan om mijn cilinder te vervangen en loop nu tegen een probleem aan. Namelijk 1 van de 4 tapeinden van mijn cilinder is een stuk groter dan de andere (zie foto) en hierdoor zal een nieuwe cilinder niet passen. De vorige eigenaren hebben dit omzeild door te cilinder uit te boren, maar dit lijkt mij zelf geen optimale oplossing.

Ik wil weer de originele tapeind plaatsen zodat ze allemaal even lang zijn, maar een kleiner tapeind past uiteraard niet in een grotere schroefdraad. Heeft iemand hier een oplossing voor? Bedankt!
 

Attachments

  • IMG_20240724_194300[1].jpg
    IMG_20240724_194300[1].jpg
    151.6 KB · Views: 15
Advertisement - register to remove this

Er zijn wel tapeinden tekoop van:
M6 naar M8
M6 naar M7
M8 naar M7 heb je daar wat aan ?


Moet je natuurlijk even kijken welke je nodig bent, blijkbaar is dat cilindertapeind gat uitgeboord naar ik denk m8 als het om een Minarelli Horizontaal blok gaat, standaard zit hier m7 in
 
Er zijn wel tapeinden tekoop van:
M6 naar M8
M6 naar M7
M8 naar M7 heb je daar wat aan ?


Moet je natuurlijk even kijken welke je nodig bent, blijkbaar is dat cilindertapeind gat uitgeboord naar ik denk m8 als het om een Minarelli Horizontaal blok gaat, standaard zit hier m7 in
Bedankt voor je reactie. Dit zou de perfecte oplossing zijn, maar ik moet van M8>M6 en die maat wordt volgens mij niet verkocht. (Heb zelf een Piaggio blok namelijk)
 
Back
Top