Takkeherie sym xpro (bezorgscooter)

heb je een geluidsfragment? takkeherrie is zo'n ruim begrip... is het mechanisch/metalig? (en dan nog: ik heb een turbofluit/gier uit een auto gehad waarvan ik zeker wist dat er geen turbo op zat en het vermogen deed het omgekeerde, bleek de einddemper zijn dempingswol in de eindpijp te hebben gepropt en als ik vol gas reed blies het uitlaatgas uit de pakking vóór de katalysator! ook heb ik op het gehoor metalige tikken gehoord, die gewoon ontsnappend uitlaatgas of inlaatlucht bleken te zijn.
 
heb je een geluidsfragment? takkeherrie is zo'n ruim begrip... is het mechanisch/metalig? (en dan nog: ik heb een turbofluit/gier uit een auto gehad waarvan ik zeker wist dat er geen turbo op zat en het vermogen deed het omgekeerde, bleek de einddemper zijn dempingswol in de eindpijp te hebben gepropt en als ik vol gas reed blies het uitlaatgas uit de pakking vóór de katalysator! ook heb ik op het gehoor metalige tikken gehoord, die gewoon ontsnappend uitlaatgas of inlaatlucht bleken te zijn.
Beetje late reactie maar inmiddels een hoop uitgesloten en achter wat dingen gekomen
Zal een linkje plaatsen van het geluid:




Heb inmiddels de carb volledig gereinigd en gedomenteerd en geprobeerd de scooter af te stellen aangezien het hier om een dellorte ecs systeem gaat kan je de sproeier niet veranderen
Scooter loopt inmiddels mooi stationair maar loopt niet harder dan 28

Ook word de accu niet bijgeladen
Vermoed dus dat het een massa probleem is
Aangezien de complete ontsteking is vervangen behalve bobine.
Accu is ook nog goed
Ga de bobine wel vervangen voor de zekerheid aangezien dit een kwaaltje is zoals ik gehoord heb bij de dellorte ecs systemen

Deze scooter begint mij inmiddels een flinke hoofdpijn te geven
 
Back
Top