T3 syncro DOKA aangeboden STUNTPRIJS !
Beste mensen,
Bij deze bied ik mijn T3 syncro dubbele cabine pickup aan. De syncro is van '86 en heeft aandacht nodig , de carosserie heeft 330.000km gedaan in de bouw dus er zijn wat deukjes op. Ook de typische roest op de plaatnaden en instapjes is aanwezig.
Wat de mechaniek betreft moet enkel het sperdifferentieel achteraan terug gangbaar worden gemaakt (enkele shotjes WD40 is reeds voldoende) en de visco moet worden gereviseerd
Het positieve nieuws is dat dit een 14" is die op 15" velgen staat met NIEUWE general AT grabber 2 op , hierdoor staat hij gelijk een pak hoger. Er zit ook een 1.8 16v KR motor in (golf GTI) die op LPG ligt, een pak frisser dan die slome waterboxers. Er staat een sierbullbar op met verstralers , er zit een nieuwe batterij in. Er zit ook een trekhaak op
Er zitten citroen BX zetels in vooraan en er is ook een BX achterbank bij, ik heb er ook nog 2 ford fiesta zetels bij en de oorsprongkelijke zetels. Ik heb het interieur helemaal uitgekleed op zoek naar roest, maar dit niet gevonden , dus alle interieur delen zijn erbij .
De kenners weten dat dit een terreinmonster is dat erg zeldzaam wordt ! Hij gaat weg met veel spijt in het hart maar ik heb reeds een kever en 2 projecten is echt teveel. T'is een nederlandse wagen maar invoerformulier naar belgie zit erbij !!
stuntprijs, moet weg, 2500€ !!