T-engines 80cc dragster

Status
Not open for further replies.
Waarom wel? Zo is het toch goed?

Ben heel erg benieuwd naar je tijden!

omdat k het vreemd vind uitzien, het is een sprinter en geen cross fiets:+. en de voornaamste reden is dat je een recht stuurtje kan inkorten zodat je niet zo breed zit.
 
omdat k het vreemd vind uitzien, het is een sprinter en geen cross fiets:+. en de voornaamste reden is dat je een recht stuurtje kan inkorten zodat je niet zo breed zit.[/qu

Hmm. liever dat vorige stuur. Volgensmij heb je totaal geen stabiliteit nu. Dat word wennen tom.... Liever het oude vertrouwde stuur
 
omdat k het vreemd vind uitzien, het is een sprinter en geen cross fiets:+. en de voornaamste reden is dat je een recht stuurtje kan inkorten zodat je niet zo breed zit.[/qu

Hmm. liever dat vorige stuur. Volgensmij heb je totaal geen stabiliteit nu. Dat word wennen tom.... Liever het oude vertrouwde stuur

Kom maar even testen ;) Ik denk dat het even wennen is maar uit eindelijk beter is.
 
Enige bijzondere reden dat die voorkant zo hoog staat?
Of lijkt dat nou maar zo.

Verder gaat het ding goed hard, en ziet er zeker leuk uit!
 
Update:

Omdat er altijd wel wat te verbeteren is. En er in de winter wat "meer" tijd is, heb ik besloten dit frame te verkopen. En voor seizoen 2009 2 nieuwe sprinters te bouwen. Tevens stop ik met NX, omdat ik er van overtuigt ben dat er zonder lachgas veel constanter gereden kan worden. Daarbij brengt het i.m.o. veel te veel risico's en ellende met zich mee.

Rijders coureurs voor het aankomende seizoen:

Sprinter 1: Jefrey de korte
Sprinter 2: Jan-willem overtveld

Verkoop frame en NX: http://forum.scooterforum.net/forum/f62/sprintframe-en-nx-kit-161760/

Dit topic kan dicht :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top