Sym Xpro of Orbit 2?

  • Thread starter Deleted member 68514
  • Start date
D

Deleted member 68514

Guest
Ik heb mijn kentekenbewijs van mijn Sym Orbit 2,50cc 4 takt bromscooter uit 2014 bekeken....
Er staat XS50QT-7 op.
Dus zou ik een Sym Xpro hebben?

Jullie zijn bekend met mijn scooter en ben benieuwd wat t verschil is. Ik heb de Xpro opgezocht en t uiterlijk is identiek aan de Orbit 2.

Dit bericht kreeg ik van een oplettende man op MP;

Sym xpro is wel bijna hetzelfde als de orbit 2. Xpro is een bezorg scooter. Het verschil zit hem in sterkere veren, korter zadel en wendbaarder. Verder heb ik er niet veel verstand van maar volgens mij is de rest wel gewoon het zelfde als orbit 2. Met onderdelen bestellen voor carburateur en dergelijke kan je gewoon de Sym orbit 2 aanhouden. Heb deze scooter ook 2 jaar geleden gekocht als orbit 2 zelfs met die stickers! Ik kwam er achter door het zadel toen ben ik gaan googlen.
 
Advertisement - register to remove this

Is de Xpro niet gewoon de bezorguitvoering van de Orbit 2?

 
Ja als je scooter het nog niet doet, zal het vast wel nog maanden duren.. :tearsofjoy: ;)o_O:eek::tonguewink:
Maar ik herken dat gevoel.
De Orbit cq Xpro staat op MP. Ben er klaar mee.
De Vivacity is nu mijn vervoermiddel. En ook al is hij 12 jaar ouder, weg met de Orbit.
Een handig persoon kan een nieuwe draad tappen en zo de Vario vastzetten of hoe dan ook. Staat nu op 330eu. (Bieden) In een kleine week geloof ik.

2 takt gaat uiteindelijk verdwijnen vd straten, maar een geheel verbod zal ik niet meer meemaken.
De Xpro komt mijn neus uit. Ik kan zo de koppeling en halfpoullies en variateur los al voor 150eu verkopen. Is nieuw, de koppeling die er af is gekomen is zelfs nog verkoopbaar.

Ik heb geen haast.
Opgeruimd staat netjes.
 
Back
Top