Sym Symphony SR50 verder opvoeren

Robin W

New Member
sym-symphony-sr-rood.jpg

Ik heb dus een paar weken geleden nou toch eindelijk geinvesteerd in een nieuwe scooter, de symphony SR50 uit 2014
Super mooi ding, tweedehands opgepikt voor 400,-
Stuk fijner rijden met die 16 inch velgen vergeleken met de vp50 ;)

Hij heeft 22.000 kilometer op de teller, en is altijd keurig onderhouden, elke 4000km een beurt gehad
Bij aankoop waren nog aantal dingen mis mee, uitlaat zat losjes, en een kapotte vlamp
Heb m direct naar m'n standaard sym monteur gebracht bij aankoop, hij heeft m toen weer helemaal klaargemaakt, met nieuwe bougie, remblokken, en de aandrijving schoongemaakt

Topsnelheid is 67km/h op de teller, en hij trekt ook nog mooi op vergeleken met m'n kymco, maar ik ben toch even nieuwsgierig of hij nog een tikkie harder kan, of sneller kan optrekken. Ik weet dat ik veel vraag voor een 4takt, maar misschien zijn er een paar mensen hier die een idee kunnen hebben

Ik heb ook nog een kleine irritatie wanneer ik m stationair heb lopen. Meestal is er niks aan de hand en is hij voor de eerste paar minuten rustig, maar soms zet ik m aan en resoneert de voorkap wanneer ik m op de standaard heb staan. Kan ik daar iets aan doen?
 
Advertisement - register to remove this

65cc is zo ongeveer het enige wat je erop kan zetten.. Er is overigens geen sport nokkenas voor dat blok zover ik weet.
 
Back
Top