Sym orbit 50 opvoeren hoe?

jelle8279

New Member
Ik heb een sym orbit 50 en gaat rond de 60 kmpu. Ik wil de scooter graag opvoeren maar weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb iets gehoord over een kabel doorknippen welke kabel is dit. Als er andere mogelijkheden zijn om de scooter op te voeren hoor ik het graag
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een sym orbit 50 en gaat rond de 60 kmpu. Ik wil de scooter graag opvoeren maar weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb iets gehoord over een kabel doorknippen welke kabel is dit. Als er andere mogelijkheden zijn om de scooter op te voeren hoor ik het graag

Gaat hij 60 op de teller of gps? Mijn orbit 50 gaat net iets over de 60 teller en 53 gps (52 rollerbank), onbegrensde CDI doet hij rond de 62 gps . Veel meer kan je er denk ik niet uithalen met standaard cilinder, misschien een speciale vario nog wat.
 
Een draad doorknippen werkt denk ik niet, ik had deze cdi erop gezet en rijd hij lekker mee. Bij mij staan ze vaak met de rollerbank alleen dus rij ik weer standaard.
Wind mee gaat hij ook wel wat harder dan 62 gps die ik noemde maar ik gaf dan wat gas terug om niet teveel toeren te maken.
 

Attachments

  • Screenshot_20230319_171824_AliExpress.jpg
    Screenshot_20230319_171824_AliExpress.jpg
    69.8 KB · Views: 18
Last edited:
Hoeveel sneller gaat het met zo'n cdi? Zit er trouwens in varioring in de sym orbit 50 ik kan het nergens vinden.

Ik weet niet of er 1 standaard in zit, maar jouw snelheid zegt me dat hij er bij jou niet in zit.
Met die cdi, ligt aan de wind en of je veel toeren wilt maken, 62/63 gps is goed te doen 67 ook wel misschien maar de toeren worden mij te hoog.
Zonder toerenbegrenzing ben jij de toerenbegrenzing, of niet maar het klinkt niet gezond.
 
Back
Top